امید به ورامین بازگشت
پس از کش و قوس های فراوان، صالحین ورامین به لیگ برتر والیبال برگشت تا طرفداران این شهر یک بار دیگر شاهد نمایش ستاره هایشان در سالن گلعباسی باشند.

 

صالحین ورامین به لیگ برتر والیبال برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه صالحین ورامین در هفته اول دور برگشت لیگ برتر مقابل پارسه تهران قرار نگرفت، رییس سازمان لیگ اعلام کرد که این تیم پرطرفدار از لیگ کنار گذاشته شد اما با استناد به تبصره ای در آیین نامه سازمان لیگ و برطرف شدن گوشه ای از مشکلات مالی، شاگردان محمد ترکاشوند به مسابقات برگشتند.سرمربی تیم صالحین ورامین گفته بود که اختلافات بین مسئولان شهر و اختلاف نظرها این مشکلات را برای تیم به وجود آورده است. به نظر می رسد مشکلات این تیم تا حدودی برطرف شده است و کسانی که با ادامه این تیم در لیگ موافق نبودند هنوز در موضع خود هستند اما سوا از این مسائل، محمدرضا یوسفی فرماندار ورامین پا پیش گذاشت و با پرداخت قسمتی از مطالبات، تیم امید را به شهر بازگرداند.

تماشاگران این تیم کمپینی را تشکیل داده بودند تا با فروش کلیه مخارج تیم را تامین کنند اما این اتفاق با پا در میانی فرماندار شهر لغو شد تا سالن گلعباسی ورامین از این هفته یک بار دیگر شاهد درخشش ستاره های تیم شهر باشد.

 

منبع: ورزش سه