مخفی کاری های عجیب در هندبال!
در اقدامی عجیب و کم سابقه فدراسیون هندبال اسامی کاندیداهای احراز ریاست این فدراسیون را قصد ندارد اعلام کند و تا روزی که مهلت ثبت نام ادامه داشته باشد خبری از اعلام اسامی نیست.

 

اقدام عجیب و کم سابقه فدراسیون هندبال

به گزارش "ورزش سه"، دهه اول دی ماه فدراسیون هندبال مجمع سرنوشت سازی را خواهد داشت جایی که پس از مدت ها بی سر و سامانی و مدیریت با سیستم سرپرستی بالاخره انتخابات ریاست فدراسیون صورت خواهد گرفت.اما نکته اینکه سرپرست کنونی فدراسیون از انتشار اسامی کاندیداهایی که ثبت نام کرده اند جلوگیری کرده است و می خواهد این موضوع مخفی بماند. این مساله در تاریخ انتخابات ریاست فدراسیون ها کم سابقه بوده است اما حالا که هندبال روز سرنوشت سازی را پیش رو خواهد داشت چنین تصمیمی گرفته شده است.

عباسعلی اکبری، سرپرست فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که چه کسانی تا به امروز برای حضور در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرده اند؟ گفت: «اعلام اسامی این نفرات مسئله ای نیست که من پاسخگوی آن باشم. شرایطی برای اعلام آن وجود دارد و توافق شده که در روز آخر این اسامی منتشر شود. این هم به این دلیل است که تبعیضی برای کاندیداها به وجود نیاید. اگر بخواهیم نامی را اعلام کنیم، روی برخی از اسم ها تاکید می شود و این مسئله باعث نارضایتی خواهد شد. در کنار آن برخی نیز بعد از ثبت نام پشیمان می شوند و انصراف می دهند؛ به همین دلیل باید تا قطعی شدن آن صبر کنیم. ثبت نام از نامزدها تا هفتم دی ماه ادامه دارد و از سوی وزارت ورزش نیز حیدری از کارمندان حوزه قهرمانی به عنوان دبیر مجمع معرفی شده که باید پس از پایان این مهلت قانونی اسامی را از ایشان سوال کنیم.»

 

منبع: ورزش سه