سرمربی تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان گفت: كجای دنيا بيست و چهار ساعت پيش از بازی ليگ، بازيكنان ملی‌پوش به تيم‌هايشان برمی‌گردند؟!
  
به گزارش آرين اسپورت ، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره بازگشت بازیكنان ملی‌پوش تیم‌ها در بامداد روز جمعه، گفت: تا ما می‌آییم شكل بگیریم، بازیكنان‌مان یا با تیم ملی به سفر می‌روند یا با تیم امید. كجای دنیا بازیكن صبح جمعه می‌رسد و شنبه بازی می‌كند. نمی‌گویم كه این مشكل تنها مختص به سپاهان است، استقلال هم همین مشكل را دارد. قانون می‌گوید بازیكن باید 48 یا 72 ساعت قبل از بازی به تیم‌هایشان اضافه شوند اما، اینجا 24 ساعت قبل بازیكن در اختیارمان قرار می‌گیرد. بیست و چهار ساعتی كه تمرین چندان جدی هم در آن برگزار نمی‌شود.
قلعه‌نویی درباره عذرخواهی باشگاه نانت فرانسه بابت امضای قرارداد با ابراهیم توره گفت: جای تعجب است كه چگونه یك بازیكن حرفه‌ای این چنین با آرمان و كیان یك كشور بازی می‌كند. توره یك بازیكن نیست. او سفیر كشورش است اما، این كه چطور با آبرو و حیثیت كشورش بازی می‌كند، جای تاسف دارد. مطمئنا با بازگشت او باشگاه تصمیم‌گیری می‌كند.
وی درباره مشكل گلزنی سپاهان در بازی با استقلال گفت: هفته اول بازی‌ها گذشته و نیاز است كه تا چهار، پنج هفته به بازیكنان زمان داد. ما بازی با استقلال را آنالیز كردیم. همه چیز در این بازی در اختیار ما بود و آن قدر فشار روی ما كم بود كه مهدی رحمتی در طول بازی زمین نخورد. از آن طرف وحید طالب‌لو یكی از بهترین روزهای چند سال اخیرش را پشت سر گذاشت. ما در نیمه دوم هفت ضربه كرنر زدیم و در طول بازی و به ویژه نیمه دوم اگر مهاجم حرفه‌ای داشتیم نتیجه می‌توانست جور دیگری رقم بخورد. با این حال ما مهاجمان خوبی مانند فرزاد حاتمی و بهمن طهماسبی داریم اما، دو، سه گزینه خارجی را هم مدنظر قرار داده‌ایم كه به احتمال فراوان یكی ازآنها را جذب می‌كنیم. درباره بازی هفته اول باید بگویم كه در مجموع در این دیدار شانس با ما یار نبود.
قلعه‌نویی ادامه داد: همه چیز به ویژه در نیمه دوم در اختیار ما بود. گل را هم روی ضد حمله و توپ برگشتی از كرنر خوردیم. با این حال آن بازی تمام شده و باید به فكر هفته دوم باشیم.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا پس از تماشای فیلم بازی همچنان معتقدید كه در محوطه جریمه استقلال پنالتی رخ داد، گفت: در ابتدا باید بگویم كه تصویربرداری بازی آن قدر افتضاح بود كه اگر بازی را پخش نمی‌كردند، بهتر بود. بعد خود امیرحسین صادقی گفته بود كه توپ به دستم خورده اما از روی عمد نبوده است و این دقیقا مثل خطای هندی بود كه سال گذشته داور در صحنه برخورد توپ به دست علیزاده گرفت و من از ممبینی تعجب می‌كنم كه چرا این صحنه را پنالتی اعلام نكرد. اگر اشتباهی رخ داده حتما این اشتباه سهوی بوده است.
سرمربی تیم سپاهان درباره انتقاد مهدی رحمتی از طالب‌لو برای قرار دادن قرآن درون دروازه‌اش به ایسنا گفت: به نظرم وارد این بحث‌ها نشویم بهتر است. طالب‌لو سال قبل هم كه گل‌های زیادی خورد، همین كار را می‌كرد. این مباحث اعتقادی است و خیلی خوب است كه ورزشكاران ما به این سمت بروند. مهدی رحمتی هم خودش ذكر می‌گوید اما، به هر حال باید شان قرآن را حفظ كرد و بهتر است در این باره علما و كسانی مانند علیپور اظهارنظر كنند و من در این حدی نیستم كه بخواهم درباره چنین مسایلی صحبت كنم.
قلعه‌نویی با اشاره به بازی روز شنبه برابر مس در پاسخ به این سوال كه "مظلومی گفته بروید تحقیق كنید كه من بیشتر قلعه‌نویی را برده‌ام یا او بیشتر من را برده" گفت: من آماری در این زمینه ندارم اما، بدم هم نمی‌آید چنین آماری جمع شود. مظلومی دوست من است و سال‌ها با هم همكار بوده‌ایم. اما، به نظرم این حرف‌ها قشنگ نیست.
وی افزود: تا جایی كه یادم هست تیم من و تیم مظلومی دو بار به مصاف هم رفته‌اند كه یك بار من او را برده‌ام و یك بار هم او من را برده اما (به شوخی) اگر مظلومی می‌خواهد من می‌گویم 10 بار به او باخته‌ام. ما باید دنبال بالا رفتن كیفیت بازی‌ها برویم.
سرمربی سپاهان درباره بازی هفته دوم مقابل مس كرمان گفت: مس تیم خودم است. من با مردم كرمان و مسوولان مس رابطه خوبی دارم و آنها تیمی حرفه‌ای را در اختیار دارند اما، چون در ابتدای لیگ قرار داریم، همه تیم‌ها به زمان نیاز دارند. با این حال ما به دنبال بازی تهاجمی هستیم. مس هم در پنجاه متر جلویی تیم بسیار خوبی است اما، آنها هم مانند تمام تیم‌ها نقاط ضعفی دارند اما، اجازه بدهید كه درمورد این نقاط ضعف صحبت نكنم.
وی به حمایت هواداران اصفهانی از تیم سپاهان اشاره كرد گفت: از روزی كه به اصفهان آمدم، مردم این شهر حمایت خودشان را از تیم نشان داده‌اند. امیدوارم كه در نخستین بازی رسمی كه داخل خانه برگزار می‌شود بتوانیم سه امتیاز را كسب كنیم.
قلعه‌نویی درباره اظهارنظر علی پروین كه گفته حاضر است او را با واعظی آشتیانی آشتی دهد، گفت: من با كسی قهر نیستم كه بخواهم آشتی كنم اما، پروین لطف دارد و من از استاد خودم تشكر می‌كنم.
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com