باشگاه پرسپولیس اعلام كرد برخلاف برخی اظهارنظرهای مطرح شده، تیم دومی ندارد.

به گزارش فارس، در چند وقت اخیر برخی از مسئولان استیل آذین از این تیم به عنوان تیم دوم پرسپولیس یاد كرده‌اند. باشگاه پرسپولیس بدون اینكه نامی از استیل آذین ببرد در بیانیه ای اعلام كرد پرسپولیس تیم دوم ندارد.
در این بیانیه عنوان شده این باشگاه تنها یك تیم فوتبال دارد و تیمی تحت عنوان تیم دوم پرسپولیس از نظر مسئولان این باشگاه وجود خارجی ندارد.

متن بیانیه به شرح زیر است:
پرسپولیس باشگاهی بزرگ بوده و یكی از پرطرفدارترین تیم های آسیا و جهان است. این بزرگی و محبوبیت را مدیون تلاش پیشكسوتان و هواداران خونگرم و وفادار خود است.
پرسپولیس با سابقه بیش از 40 سال در طی چهار دهه به این جایگاه بزرگ رسیده است ولی متاسفانه برخی اشخاص بدون در نظر گرفتن این سابقه دراز مدت از نام باشگاه پرسپولیس و حسن نیت هوادارن خونگرم و بزرگ آن استفاده كرده و نام تیم خود را تیم دوم پرسپولیس گذاشته اند كه این مورد از سوی مسئولین، هواداران و پیشكسوتان پرسپولیس به هیچ وجه قابل پذیرش نبوده و موجب جریحه دار شدن احساسات آنها نیز شده است.
پرسپولیس فقط یك تیم است، تیمی كه در سرماو گرما، برد و باخت و موفقیت و شكست بدون هیچ تبلیغاتی مورد حمایت هواداران پرشور خود قرار گرفته است.
در پایان بازهم تاكید می شود باشگاه پرسپولیس هیچ تیم دومی نداشته و اظهار نظرها در این مورد صرفاً سوء استفاده از این نام بزرگ است.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news  
منبع:farsnews.com