لیونل مسی از سران باشگاه بارسلونا درخواست كرد تا به او اجازه بدهند در دیدار این تیم برابر اسپورتینگ خیخون...
  

لیونل مسی از سران باشگاه بارسلونا درخواست كرد تا به او اجازه بدهند در دیدار این تیم برابر اسپورتینگ خیخون حاضر نشود.

به گزارش ایسنا، مهاجم آرژانتینی آبی ـ اناری‌ها دوست دارد در دیدار حساس تیم ملی كشورش برابر برزیل از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با آمادگی تمام به میدان برود. از همین رو با درخواستی غیر منتظره از سران باشگاهش درخواست كرد به او اجازه بدهند این تیم را در شروع رقابت‌های لالیگا همراهی نكند.

"كك" در این باره گفت دوست دارم به همه بازی‌ها تا مسابقه برابر شاختار بازی كنم اما بعد از آن می‌خواهم تا بازی برابر برزیل استراحت داشته باشم.

قهرمان فصل پیش رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روز 28 اوت در دیدار سوپرجام اروپا برابر شاختار دونتسك اوكراین حاضر خواهد شد.

تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل هم روز 5 سپتامبر دیداری حساس را در آرژانتین برگزار خواهند كرد. در صورتی كه مسی در دیدار هفته نخست لالیگا بارسا را برابر خیخون همراهی كند، در آن صورت او در عرض 9 روز سه بازی انجام خواهد داد. از همین رو مسی خواستار استراحت شده است.

دیگو مارادونا سرمربی تیم ملی آرژانتین در صورت موافقت پپ گواردیولا همتایش در بارسا از او بسیار سپاسگزار خواهد بود چرا كه آلبی سلسته هم‌اكنون با قرار داشتن در مكان چهارم جدول رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2010 در منطقه آمریكای جنوبی با شرایط دشواری روبه‌روست.

آرژانتین در این گروه با تیم پنجم تنها 2 امتیاز فاصله دارد و این در حالی است كه تنها 4 تیم نخست می‌توانند به صورت مستقیم راهی جام جهانی نوزدهم شوند.

شاگردان مارادونا علاوه بر بازی برابر برزیل باید در پاراگوئه و اروگوئه به میدان بروند و همچنین میزبان پرو باشند.

مسی 22 ساله در دیدار تداركاتی چهارشنبه شب آرژانتین برابر روسیه كه با برد 3 بر 2 تیم اهل آمریكای جنوبی همراه بود به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشت.

او گفت: حالم خوب است، اكنون باید خونسرد بمانم و با پزشكان همكاری كنم.

هنوز معلوم نیست كه آیا این بازیكن ارزشمند می‌تواند بارسا را در بازی یكشنبه آینده سوپركاپ اسپانیا برابر آتلتیك بیلبائو همراهی كند یا نه؟

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news  
منبع:isna.ir