رئيس كميته انضباطی فدراسيون فوتبال، سرمربی استقلال اهواز را تا اطلاع ثانوی ممنوع‌المصاحبه كرد.
 
به گزارش عصر ايران ، خداداد عزیزی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز پس از پیروزی یك بر صفر تیمش مقابل مس كرمان در نشست خبری پس از بازی برابر مس كرمان حاضر نشد.
مسئولان این تیم علت عدم حضور وی در این نشست را ممنوع‌المصاحبه شدن توسط شریفی، رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام كردند.

كریم بوستانی، مربی استقلال اهواز درباره این موضوع در كنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: صبح روز پنجشنبه مجتبی شریفی در تماس تلفنی با خداداد عزیزی اعلام كرد تا اطلاع ثانوی حق مصاحبه و حضور در نشست مطبوعاتی پس از بازی را ندارد.

وی در مورد بازی با مس كرمان خاطرنشان كرد: نیمه اول بازی خوبی را برگزار كردیم، اما در نیمه دوم، مس تیم برتر میدان بود. كادر فنی استقلال اهواز زمانی كه برتری مس را در نیمه دوم احساس كرد، تغییر تاكتیك داد و روی ضد حملات برنامه‌ریزی كرد. خوشبختانه توانستیم نتیجه لازم را كسب كنیم و 3 امتیاز با ارزش را به دست آوریم.

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز عنوان كرد: استقلال اهواز یك تیم بدون ادعا است و در آینده می‌تواند یكی از مدعیان كسب سهمیه آسیا در لیگ باشد.

بوستانی در خصوص حضور میلاد میداودی در تیم استقلال اهواز تأكید كرد: با توجه به اینكه تیم الاهلی امارات اردویی در انگلستان برگزار كرده و مدیرعامل این باشگاه نیز همراه این تیم است، منتظر هستیم تیم قبلی میداودی از انگلستان برگردد و
ITC این بازیكن را صادر كند.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com