من شنیده ام که سحر و جادو در قرآن هم آمده،اما فقط به خدا توکل می کنم و هر چه او بخواهد همان خواهد شد.
 
 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی درباره آخرین شرایط سپاهان اظهار داشت: مطرح کردن مسائل سحر و جادو ادامه پروژه ای‌ است که می خواهند قلعه‌نویی را از صحنه فوتبال نابود کنند.من شنیده ام که سحر و جادو در قرآن هم آمده،اما فقط به خدا توکل می کنم و هر چه او بخواهد همان خواهد شد.البته من در ریز این مسائل قرار دارم و معتقدم که مطرح شدن این مسائل ادامه یک پروژه است تا قلعه نویی را نابود کنند. من 2 ماه سکوت کردم، اما مدام علیه من مصاحبه کردند. حالا هم می خواهند بحث جادوگر را پیش بکشند و چنین مسائل کثیفی را مطرح کنند که من به آنها کاری ندارم.
وی ادامه داد: واقعاً سئوال من این است که اگر امیر قلعه‌نویی در فوتبال نبود بعضی ها دنبال چه سوژه هایی می رفتند. به یاری خدا در چند بازی آینده برنده خواهیم شد تا دهان خیلی ها بسته شود.
سرمربی سپاهان در مورد باخت به مقاومت سپاسی گفت: به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد و هیچکس نمی تواند نتایج را پیش بینی کند. تیم بزرگی مثل منچستر یونایتد هم در هفته دوم می بازد ولی هیچ اتفاق یا حاشیه ای به وجود نمی آید.البته برای تیم بزرگی مثل سپاهان خیلی بد است که لیگ را با دو باخت شروع کرده ایم. کسب 3 امتیاز از 3 بازی آمار بسیار بدی است. هر چند معتقدم سپاهان از لحاظ تاکتیکی یک تیم قوی است، ما در بازی با مقاومت هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، 10 کرنر زدیم و بیش از 5 موقعیت گلزنی را از دست دادیم. البته این مسائل باعث نمی شود تا باخت را توجیه کنیم. متاسفانه بازیکنان به دلیل نتیجه هفته دوم دچار غرور کاذب شده بودند و حالا با توجه به این باخت احساس مسئولیت بیشتری می کنند و با این احساس مسئولیت مصمم اند تا هفته های آتی را با پیروزی پشت سر بگذاریم
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:esteghlaltehranfc.com