باشگاه تراكتورسازی تبريز خبر واريز مبلغی بالغ بر چهل ميليارد ريال بودجه اين باشگاه به حساب شخصی همسر "شفق" مديرعامل باشگاه را تكذيب كرد.
 
به گزارش هورا اسپورت ، در نمابر باشگاه تراكتورسازی تبریز آمده است: هفته گذشته خبری مبنی بر واریز مبلغی بالغ بر چهل میلیارد ریال بودجه باشگاه تراكتورسازی تبریز به حساب شخصی همسر آقای شفق مدیرعامل این باشگاه منتشر شد كه هرچند این خبر از پایه بی‌اساس و كذب محض است اما برای تنویر افكار عمومی توضیحاتی ارائه می‌شود تا علاقه‌مندان به فوتبال و باشگاه باسابقه و پرطرفدار تراكتورسازی تبریز و همچنین عزیزان دست‌اندركار در رسانه‌ها بهتر و بیشتر در جریان جوسازی‌های منفی و مخرب بعضی از دروغ‌پردازان قرار گیرند.

بدیهی است این باشگاه متعاقبا حق پیگیری قضایی عوامل انتشار این خبر دروغ را بر خود محفوظ می‌دارد.

در بخش دیگری از این نمابر آمده: كل هزینه باشگاه تراكتورسازی تبریز طی فصل 88 ـ 87 در زمان مدیریت جدید باشگاه برای فوتبال دو میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است و برای رشته‌های دیگر نیز مجموعا شامل هفت رشته از جمله والیبال، تنیس روی میز، والیبال نشسته، كاراته، تكواندو، كوهنوردی، واترپلو، و همچنین ساخت و تجهیز ورزشگاه اختصاصی و نگهداری آن به همراه حمایت از ورزش كارگری در مجموع به یك و نیم میلیارد تومان نمی‌رسد كه تاكنون نیز هنوز با بخشی از عوامل تیم‌های فوتبال و دیگر رشته‌ها تسویه حساب نشده است.

با همه صرفه‌جویی و مشقت و سختی كه بوده است الحمدا... این تیم پس از هشت سال دوری از لیگ برتر به سطح اول فوتبال كشور برگشت و در تیم‌های پایه‌ای نیز سرمایه‌گذاری مطلوبی شده است كه برای اولین بار در تاریخ فوتبال آذربایجان تیم تراكتورسازی در مقاطع مختلف توسط مدیرعامل باشگاه و از حساب شخصی هزینه شده كه معمولا طی زمان‌های یك تا سه ماهه از سوی كارخانه نسبت به تسویه آن اقدام شده است.

متاسفانه دوستان بدهی كارخانه به باشگاه و عودت مبلغ هزینه شده توسط مدیرعامل باشگاه از سوی كارخانه را به عنوان مبالغ اعطایی تصور كرده و با نشر اكاذیب دروغ به این گونه تحركات مذبوح و دور از وجاهت اخلاقی و رسانه‌ای اقدام كرده كه در نگاه هیچ كس قابل پذیرش نخواهد بود.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com