عليرضا نيکبخت سرانجام در کدام تيم به ميدان می رود؛ با اينکه هنوز مجوز بازی از سوی سازمان ليگ دريافت نکرده، اين موضوع از داغ ترين سوژه ها برای ژورناليستها در ليگ 88 است.
 

به گزارش آرين اسپورت ، هافبک چپ پرسپولیس این روزها چراغ خاموش حرکت می کند و مصاحبه هایی می کند که موضوعیتهایی کاملاً متفاوت با اتفاقات در حال انجام دارد.
واقعیت این است که استقلال تهران درصدد بازگرداندن بازیکن سالهای نه چندان دور خود است و در این زمینه اقدامات زیادی را هم انجام داده است. روز گذشته خبرنگار ما در بازگشت از مشهد به صورت اتفاقی با کاروان ذوب آهنی ها که پس از شکست ابومسلم راهی تهران بودند، همسفر شد و به شکل خبرنگار نامحسوس! اطلاعات و اخبار جالبی به دست آورد که خواندنش فوق العاده جالب است.
در اتوبوس انتقال مسافران به هواپیما، دکتر شریفی رئیس کمیته انضباطی با جمعی از بازیکنان ذوب آهن روبه رو شد که حسن اشجاری خبری جالب داد که انگار برای شریفی هم جالب بود: آرش برهانی دیروز تماس گرفت و گفت، باشگاه استقلال با نیکبخت صحبت کرده و برای برگشتنش به استقلال توافق کرده است. استقلال هم تمام نامه نگاری ها را انجام داده و اگر شما آقای دکتر محبت کنید، احتمالاً زودتر بخشیده خواهد شد.
محمدرضا خلعتبری هم که انگار خیلی نیکبخت را دوست دارد، به میان بحث می آید: دکتر جان! تو رو خدا نیکبخت را ببخشید این بنده خدا هیچ چیزی ندارد. من می دانم. محبتی در حقش کنید و بگذارید زودتر محرومیتش تمام شود.
اما رئیس کمیته انضباطی همچنان سر تکان می داد و با لبخندی برلب تنها سخنان بازیکنان ذوب آهن را گوش می داد. به هرحال این خبری است که میان فوتبالیستها بود، حال قضاوت کنید چقدر می تواند به واقعیت نزدیک باشد.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com