همه می‌دانند که پاس را امیرخان (امیر الف) قهرمان کرد. مجید جلالی رفیق شش دانگ اوست و در آن سال بارها و بارها از وی کمک گرفت.»
  
در تازه‌ترین ادعاها پیرامون فردی به نام الف. الف، معاون منوچهر صالحی گفت که وی عامل اصلی قهرمانی پاس تهران در سال 83 بوده است. سردار خوش‌نظر که قبل از انقلاب سابقه بازی در سطح اول فوتبال را داشت و از سال 63 وارد امور اجرایی در فوتبال شده است، روز گذشته به خبرنگار دنیای فوتبال گفت: «همه می‌دانند که پاس را امیرخان (امیر الف) قهرمان کرد. مجید جلالی رفیق شش دانگ اوست و در آن سال بارها و بارها از وی کمک گرفت.» او ادامه داد: «گرچه سردار آجورلو هم منکر می‌شود اما او هم به طور کامل در جریان بوده است.» سردار خوش‌نظر در ادامه گفت‌وگو به ارتباط گسترده مربیان شهیر فوتبال ایران با امیر الف اشاره کرده و مدعی شده است: «شما از من می‌پرسید که کدام مربیان نزد او رفته‌اند. من می‌خواهم بگویم که اصلا آیا کسی هست که با او ارتباط نداشته باشد؟! از قلعه‌نویی گرفته تا فرهاد کاظمی و مجتبی تقوی، همه نزد او رفت‌وآمد دارند. حتی دایی هم آنجا رفته و جلالی هم که رفیق شش دانگش است.» او که با اطمینان از کمالات الف. الف سخن می‌گفت، تاکید داشت که بنویسیم با این اوصاف، مربیان بیهوده قراردادهای کلان می‌بندند.

وی در شرایطی از امیر قلعه‌نویی به عنوان یکی از مربیانی که به منزل الف. الف رفت‌و‌آمد دارد، نام می‌برد که او در کنفرانس خبری بازی سپاهان و استقلال اهواز و در پاسخ به سوالی که چرا درباره مسائل حاشیه‌ای و ارتباط با جادوگر، جواب می‌دهید، گفته بود: «من خودم استاد حاشیه‌ام. با این مسائل وارد حاشیه نمی‌شوم

الف. الف خیر هم هست

ماجرای حضور مربیان لیگ برتر در منزلی در کلاک کرج، جایی که امیر الف در آنجا زندگی می‌کند، هنگامی به سوژه محافل خبری بدل شد که منوچهر صالحی اعتراف کرد که در پنج تیم مختلف از امیر الف کمک می‌گرفته است. او تاکید داشت که وی دارای نیروی ماوراء‌الطبیعه بوده و به غایت از کمک‌هایی که از جانب وی رسیده رضایت دارد. دیروز اما سردار خوش‌نظر زوایای دیگری از این ساکن مرموز محله کلاک کرج را روشن کرد. او گفت: «این سید، برادر شهید است و هنگامی که برادر وی به شهادت رسید جرقه‌ای در او زده شد. او دستی در کارهای خیر نیز دارد و دارای موسسات خیریه است. او در کلاک کرج و در خانه‌ای محقر در یک باغچه سکونت دارد و بنده نیز به کارهای وی اعتقاد دارم و به کار گرفتن واژه جادوگری را برای وی اصلا و ابدا قبول ندارم. من مواردی از وی دیده‌ام و مطمئن شده‌ام که خداوند به او توجه خاص داشته است.»

نامه یكی از نزدیكان الف.الف به روزنامه «دنیای فوتبال»

به او نگویید جادوگر

در پی انتشار گزارشی پیرامون همكاری منوچهر صالحی با الف.الف در شماره روز پنجشنبه دنیای فوتبال، نمابری به روزنامه ارسال شد و فردی كه خود را دكتر محمود عبایی، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس فلسفه و عرفان اسلامی معرفی كرده، به تفصیل درباره این چهره خبرساز مطالبی را نوشته است. وی در این نوشته از دنیای فوتبال خواسته از لفظ جادوگر برای معرفی الف.الف استفاده نكند و او را فردی وارسته و دارای علو همت و بینش بلند عرفانی و واجد تاییدات الهی خوانده است.

شــــــاید اینجــــانب اولین شخصی بوده‌ام كه زمینه آشنایی و ارتباط بسیاری از مدیران جامعه ورزشی و ورزشكاران را به طور مستقیم یا غیر مستقیم با جناب آقای الف.الف فراهم آورده‌ام.

مدیران ورزشی بنا بر اعتمادی كه به اینجانب داشته‌اند و باتوجه به رشته تحصیلی، تحقیقات و آگاهی نسبی به موضوعات معنوی و عرفانی از اینجانب خواستند كه موضوع توانایی و مقامات احتمالی روحانی و عرفانی ایشان را بررسی نمایم.

اینجانب پس از چندین جلسه گفتگو و بررسی‌های دیگر و مشاوره‌خواهی از محققان تراز اول حوزه‌های علوم عرفانی و معنوی، جناب آقای الف.الف را فردی وارسته- دارای علو همت، عشق به خداوند، علاقه‌مند به‌خدمت، دارای بینش بلند عرفانی و واجد تاییدات الهی یافتم تا آنجا كه تعدادی از علمای تراز اول دینی، مدرسان حوزه و دانشگاه و محققان برجسته عرفان اسلامی، مقامات معنوی و صلاحیت اخلاقی ایشان را تایید كرده‌اند.

كمك‌های مادی و معنوی ایشان در موضوع ورزش كشور خود نیازمند یك تحقیق علمی و مبسوط دیگر است كه در این مختصر نمی‌گنجد و بنا به اطلاعات اینجانب در چارچوب قوانین، مقررات عرف، اصول، موازین اخلاقی و پرهیز از شیوه‌های مذموم جادوگری انجام شده است.

ورود به این حوزه نیازمند مطالعات دامنه‌دار، استفاده از كارشناسان فن تحقیقات متدیك در زمینه سیر و سلوك و داوری منصفانه است و جای شگفتی است كه برخی از مطبوعات با گرایش‌های ژورنالیستی یكی از مهم‌ترین موضوعات معنوی و آیات انفسی الهی را با به كار بستن عنوان جادوگری تخفیف و تنزل دهند.

به كار بستن عنوان جادوگر برای این شخصیت یك عنوان نادرست، تحریف شده و ناجوانمردانه است كه می‌تواند پیگرد قانونی نیز داشته باشد. لذا با توجه به عدم آگاهی دقیق آن مطبوعه از مضامین علوم غریبه و تفكیك آن از معارف الهیه شایسته‌تر آن است كه آن روزنامه‌ محترم و سایرین از به كار بردن این عنوان مجعول خودداری كرده و ضمن پرهیز از روش‌های ژورنالیستی و موج‌آفرینی مطبوعاتی با استفاده از كارشناسان فن به تحقیقات اصولی در زمینه علوم معنوی و شخصیت‌های عرفانی بپردازند.

در گذشته نیز شخصیت‌های نورانی و ارجمندی در دامان فرهنگ و علوم اسلامی، به ویژه مكتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت پروریده شده‌اند كه در زمان خود مجهول و مغفول بوده‌اند و پس از سال‌ها قدر منزلت، مقامات و كرامات آنها به تدریج و به قدر وسع طالبان آشكار شده است. بد نیست كه با مراجعه به حافظه تاریخی و مستندات مكتوب نگاهی به زندگی بزرگان صاحب‌نفسی مانند مرحوم نخودكی اصفهانی، مرحوم كشمیری، مرحــــوم شیخ‌جعفر مجتهدی، مرحوم حاج‌آقا رحیم ارباب، مرحوم چلویی و برجستگانی همچون آیت‌‌الله قاضی، علامه طباطبایی، آیت‌‌الله بهاء‌الدینی و بسیاری دیگر از مفاخر معنوی و ذخایر الهی كه خداوند مقامات اخروی آنها را بیافزاید بیاندازیم و احتمال دهیم كه چنین شخصیت‌های بزرگی در گوشه و كنار این دنیای پرهیاهو وجود داشته باشند و بنا بر ماموریت باطنی خویش به طور خاموش به كار ارشاد و هدایت معنوی طالبان حقیقت مشغول باشند.

در خصوص امكان تحقق تاثیر علل طولی در مناسبات و رخدادهای عالم طبیعت و مناسبات انسانی و اجتماعی و راه‌های استمداد از عوامل ملكوتی در این نشئه از عالم هستی و اینكه آیا این نوع مداخلات و تاثیرات تحت دولت كدام اسم از اسماء الهی انجام می‌شود و اینكه آیا این امور نافی اراده‌های شخصی و ناقض اسباب و مسببات دنیوی هست یا نه؟ و یا اینكه این تاثیرات مقتضی عدالت است یا نه؟ مطالب عالی‌تری وجود دارد كه در حد وسع مخاطبان محترم و این مطبوعه نیست و تفصیل آن را می‌توان در كتب تخصصی عرفانی ضمن مسئله ولایت تكوینیه الهیه جستجو كرد كه شاید در مجالی دیگر به آن نیز پرداخته شود.

به شهادت اینجانب و بسیاری از دوستان همرازی كه حقایق بسیاری درباره جناب الف.الف می‌دانند گواهی می‌دهند كه ایشان از طریق دعا و توسل به درگاه الهی، ذكر اسماء الهی و نذر و توصیه به عمل صالح و پرهیزگاری و البته همت عالی و نفس معنوی خویش كمك‌های موثری به همگان از جمله تیم‌های ورزشی، مدیران و شخصیت‌های گوناگون نموده است و این كمك‌ها برای آنان كه چشمان دل را گشوده داشته‌اند، اسباب هدایت و ارشاد و عمل صالح و خدادوستی بیشتری شده است و تمامی این خدمات شایسته تقدیر و تجلیل است. اینجانب اعتقاد دارم كه شخصیت بلند و معنوی جناب الف.الف یك نعمت الهی و یك سرمایه اجتماعی است كه در صورت شناخت درست و مواجهه صحیح با آن می‌توان شكر آن نعمت را برآورد و زمینه پیشرفت ورزش ایران را هم جهت توسعه ارزش‌های الهی و انسانی و هم از جهت كسب قله‌های افتخارات بین‌المللی فراهم آورد كه متاسفانه رویه ناصواب ما در جهت كفران نعم‌الهی و تخریب مفاخر علمی و معنوی حركت كرده است كه امیدوارم رسانه‌های آگاه و مسئول در جهت جبران این خسارت و روشنگری و بهره‌مندی خردمندانه پیشگام و پیشرو باشند.
 
مطالب  مرتبط:
تلاش یك جادوگر برای برقراری ارتباط با قطبی!!
قطبی: به جادوگر اعتقادی ندارم
گزارشی تکان دهنده از ادعای جالب یک جادوگر در مورد قلعه نویی!!!
قلعه نويی : می بينم که جادوگرها هم از من خوششان نمی آيد !
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:donyayefootball.com