سرمربی تيم فوتبال استقلال اهواز گفت: ادعا می‌كنم كه تمام نتايج بازی ‌ها را داوران با ضعف و اشتباهشان تعيين می‌كنند.
 
به نقل از آرين اسپورت ،‌خداداد عزیزی پس از شكست 2 بر یك تیمش مقابل پاس همدان در نشست مطبوعاتی با انتقاد شدید از داوری اظهار داشت: من به شریفی؛ رئیس كمیته انضباطی و مدیرعامل تیممان قول داده بودم در مورد داوری‌ها حرف نزنم اما متأسفانه عملكرد آنها آنقدر بد است كه نمی‌توان در این مورد سكوت كرد.
وی كه به گفته شریفی قرار بود به دلیل مصاحبه هایش فعلا صحبت نكند؛ ادامه داد: من ادعا می‌كنم كه تمام نتایج بازی‌ها را داوران باضعف و اشتباهشان و با یك سوت و پرچم اشتباه تعیین می‌كنند. من روی گل دوم پاس معترضم و اعتقاد دارم این گل آفساید بود.
عزیزی در پاسخ به این سئوال كه در عوض گل آفساید پاس توپ هادی اصغری گل شد و داور آن را قبول نكرد، اظهار داشت: دوباره می‌گویم ضعف داوری‌ها نتیجه را تعیین می‌كند. اصلا منظورم این نیست كه داور به نفع ما سوت زد یا پاس همدان. حرف من این است كه اشتباهات داوران در تعیین نتایج تأثیر بسزایی دارد.
سرمربی استقلال اهواز كه پس از بازی با پرسپولیس و دو هفته سكوت در نشست خبری شركت كرده بود؛‌ خاطرنشان كرد: یك هفته در گرما تمرین كردیم و نصف روز با اتوبوس سفر می‌كنیم و سختی می‌كشیم اما متأسفانه با یك پرچم اشتباه تمام زحمات‌مان به هدر می‌رود. در این مورد كاش مانند كشتی قانونی وجود داشت كه پس از بازبینی فیلم داور می‌توانست نتیجه را عوض كند و وقتی همه چیز غلط است این مورد هم غلط اعمال می‌شد.
عزیزی یادآور شد: اگر مربیان اشتباه كنند مدیران عامل سریعا آنها را عوض می‌كنند اما وقتی داور اشتباه می‌كند در نهایت یك هفته از لیگ برتر محروم می‌شود اما به ما هیچ امتیازی برنمی‌گردد.
وی افزود: در مورد دستمزد داوران این همه در رسانه ملی بحث می‌شود. امیدوارم روزی حقوق داوران سالی 100 میلیون بشود تا ببینیم داوری درست می‌شود یا خیر.
عزیزی با اشاره به این كه به هیچ وجه در مورد مسائل فنی بازی صحبت نمی‌كند، تاكید كرد: از نظر فنی تیم ضعیف بازی كرد و حرفی برای گفتن ندارم. البته نمی‌خواهم برد تیم منصوریان را لوث كنم. همه حرف من روی داوری و اشتباهات تأثیرگذار آنها بود كه نتیجه پایانی بازی را رقم زد.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com