شاید این موضوع عجیب باشد اما تردید نکنید که این اتفاق کاملا صحت دارد هر چند که باورش برای اهالی فوتبال بسیار سخت و غیرمنتظره ‌است.
 

به گزارش رجا نيوز ، می‌گویند در هفته سوم لیگ برتر و در شب قبل از یکی از بازی‌های لیگ برتر اتفاق ‌خارق‌العاده‌ای در اردوی یکی از تیم‌های لیگ برتری روی می‌دهد که بنا به سیاست مدیران باشگاه تا به امروز در هیچ محفلی فاش نشد تا این که امروز یکی از شاهدان این اتفاق، موضوع را رسانه‌ای کرد.

می‌گویند شب قبل از بازی این تیم لیگ برتری سرپرست تیم به اتفاق دو همراه دیگر که نان و نمک همدیگر را هم خورده‌اند و همان شب هم گل گفته‌اند و گل شنیده‌اند به امید پیروزی در بازی فردا سر بر بالین می‌گذارند، صبح که از خواب بلند می‌شوند سرپرست متوجه سرقت از جیبش می‌شود!

کی بود کی بود من نبودم شروع می‌شود، اما غیر از سرپرست و آن دو نفر، شخص دیگر وارد اتفاق نشده، شاید هم شده و آنها متوجه نشده‌اند. به هر حال دو میلیون از جیب سرپرست به سرقت رفته و شاید هم مفقود شده و جالب اینکه وقتی سرپرست جریان را با مدیرعامل مطرح می‌کند از او می‌خواهند که قضیه را رسانه‌ای نکند. رسانه‌ای هم نمی‌شود اما سرپرست به پولش هم نمی‌رسد. حال به نظرتان پیدا کردن پرتغال فروش کار سختی است به شرطی که سرپرست خواب‌نما نشده باشد.

برخی اعضای این باشگاه که حس ‌ماجراجویی ‌بسیار بالایی دارند معتقدند به دلیل نقد نشدن چک‌های جناب مدیرعامل برخی افراد به این فکر افتادند تا از راه‌های دیگر برای خود درآمدزایی کنند.

منابع موثق خبری مدعی هستند سرپرست مذکور، مدیرعامل تیم لیگ برتری را به شدت تحت فشار قرار داده که اگر طلب گذشته وی و این مبلغ که در اردوی شبانه‌روزی از وی به سرقت رفته را تا پایان هفته به وی برنگرداند به زودی به کمیته انضباطی مراجعه خواهد کرد و از او که در کمیته انضباطی پرونده‌بسیار سنگینی دارد شکایت خواهد کرد تا شاید سایه تعلیق دوباره بر سر باشگاه وی احساس شود.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:rajanews.com