جمعه شب وقتی كه فوتبالی‌ها پیگیر نتیجه دو بازی نه چندان پراهمیت لیگ بودند در انتهای خیابان جردن تهران، علی دایی بعد از مدت‌ها در یك محفل فوتبالی آفتابی شد.
 
به نقل از آرين اسپورت ،‌ سرمربی بركنارشده‌‌ای كه سیاست سكوت پیشه كرده و حرفی درباره فوتبال و حواشی آن نمی‌زند. دایی كه با كت و شلواری راه راه خود را به مراسم مولودی امام حسن مجتبی(ع ) رسانده بود، بعد از آنكه از ماچ و‌ بوسه آدم‌های دم در خلاصی یافت خود را در آغوش امیر قلعه‌نویی دید تا این دو كدورت‌ها را كنار بگذارند و روی هم را ببوسند.

این همه چهره مشهور زیر یك سقف

مراسم مولودی امام حسن مجتبی (ع) گرچه در منزل فردی به نام عرب، از اعضای هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های پهلوانی برگزار شد اما امیر قلعه‌نویی یكی از بانیان آن به شمار می‌آمد و به همین خاطر بسیاری از چهره های سرشناس سینما و فوتبال به دعوت او پاسخ مثبت داده بودند. از افشین پیروانی گرفته تا داریوش ارجمند، نجفیان و بازیگر ثابت فیلم‌های مسعود كیمیایی، كیانوش گرامی.
در این میان اما حضور دایی خبرساز‌تر از بقیه بود، حضوری كه به گفته یكی از نزدیكان قلعه‌نویی با دعوت مستقیم سرمربی تیم سپاهان صورت گرفته بود و دایی هم دست رد به سینه قلعه‌نویی كه از اصفهان برای حضور در مجلس به تهران سفر كرده بود، نزد و صد البته با رویی خندان به مراسم آمد. چهره دایـــی، قلعه‌نویی و همین‌طور اطرافیان، هنگامی كه این دو در آغوش هم قرار گرفتند فوق‌العاده دیدنی بود. بعد از روبوسی، دایی به داخل مجلس رفت و قلعه‌نویی دم در ماند تا به بقیه میهمانان خوشامد بگوید. دایی بعد از نیم ساعت مجلس را ترك كرد اما آشتی‌كنان او با قلعه‌نویی‌ ماندگار شد.

دوستی در روزهای بی‌كسی

دایی و قلعه‌نویی اما پیش از این هم یكبار با هم آشتی كرده بودند، آن زمان كه قلعه‌نویی‌ سرمربی استقلال بود و دایی روی نیمكت تیم ملی می‌نشست. قلعه‌نویی‌ به خاطر برنامه‌ریزی های تیم ملی و اینكه مجبور بود نفرات خود را به دایی بدهد منتقد سرمربی تیم ملی شد، و البته دایی هم در كنفرانس خبری اش جواب او را داد: «وقتی استقلال هفته اول ابومسلم را دو بر صفر برد، در كنفرانس مطبوعاتی می‌آیند و می‌گویند كه ما نتیجه دوازده كیلومتر دویدن‌مان را در تركیه گرفتیم. اما، آنها به من بگویند در روز باخت این دوازده كیلومتر كجا رفت. از استقلال تنها طالب‌لو در تیم ملی بوده مگر می‌شود تیم بزرگی مثل استقلال به یك نفر وابسته باشد. چرا قبل از بازی می‌گویند ما با بازیكنان جانشین جای خالی بازیكنان غایب را پر می‌كنیم اما وقتی تیم‌شان می‌بازد می‌آیند و می‌گویند كه تیم ملی به باشگاه ضربه زد. استقلال تنها متعلق به قلعه‌نویی نیست.» بعد از این اما دایی كه روی دنده آشتی‌كنان افتاده بود به ورزشگاه آزادی رفت و بین دو نیمه یكی از بازی‌های استقلال با قلعه‌نویی آشتی كرد. این آشتی‌كنان اما دوام نداشت و باز قلعه‌نویی‌ به دلیل برنامه‌های تیم ملی از دایی انتقاد كرد و دایی هم جوابش را داد تا رابطه این دو مجددا كدر شود. البته روزی كه دایی از تیم ملی اخراج شد ، قلعه‌نویی درصدد دفاع از او بر آمد و در مصاحبه‌ای گفت: « مشكل فوتبال ایران با بركناری علی‌دایی از سرمربی
گری تیم ملی حل نمی شود، امروز اگر هر فرد دیگری نیز به جای دایی روی نیمكت تیم‌ملی بنشیند مطمئن باشید مشكل فوتبال ایران حل نخواهد شد.» سكوت دایی و جدایی قلعه‌نویی‌ از استقلال اما سبب شد كه این دو نه تنها دیگر به هم كاری نداشته باشند بلكه در این روزهای بی‌كسی با هم آشتی هم بكنند و كدورت‌ها را كنار بگذارند.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com