پس از آن که خبر سرقت دو ميليونی از کيف سرپرست يکی از باشگاههای ليگ برتری در اردوی شبانه روزی اين تيم در يکی از شهرهای ايران در يک محفل خصوصی منتشر شد، صبح ديروز سرپرست مذکور اعلام کرد...
 
به نقل از هورا اسپورت ، پس از آن که خبر سرقت دو میلیونی از کیف سرپرست یکی از باشگاههای لیگ برتری در اردوی شبانه روزی این تیم در یکی از شهرهای ایران در یک محفل خصوصی منتشر شد، صبح دیروز سرپرست مذکور اعلام کرد پس از بررسی های لازم مشخص شد مربی گلر تیم آن مبلغ را به سرقت برده و خود به این موضوع اعتراف کرده است.
سرپرست مذکور که دوست ندارد نامی از او برده شود درباره اتفاقی که برای وی به وقوع پیوسته به یکی از نزدیکانش اعلام می کند شب قبل از بازی مبلغ 8 میلیون تومان برای مخارج جاری تیم به همراه داشتم، پس از آن که بازیکنان تیم شام خوردند و به دستور کادر فنی به اتاقهای خود رفتند من به اتفاق یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه و مربی دروازه بانهای باشگاه برای استراحت به اتاق خود رفتیم.
وی در ادامه شرح ماجرا به دوست صمیمی اش می گوید؛ صبح که از خواب برخاستم برای صرف صبحانه به رستوران رفتیم که پس از آن برای تسویه حساب به پذیرش هتل مراجعه کردم که صندوقدار هتل فاکتور پرداختی را به من ارائه کرد که من آن موقع متوجه شدم از 8 میلیونی که در کیفم بوده تنها 6 میلیون وجود دارد و 2 میلیون تومان به سرقت رفته است.
با مشخص شدن ماجرای سرقت پول، سرپرست مذکور به تکاپو می افتد تا متوجه شود چه اتفاقی برای پولهایش روی داده، اما تلاش وی حاصلی دربرندارد، زیرا در اتاقی که وی اقامت داشته بود هیچ پولی پیدا نشد، از این رو مدیر هتل پیشنهاد می دهد با نیروی انتظامی تماس بگیرند، اما عضو هیأت مدیره باشگاه مدعی می شود کمی تأمل کنند تا سرپرست مالباخته با مرور عملکرد خود شاید متوجه شود چه بلایی بر سر مبلغ ناپدید شده اش آمده است.
تلاش و تکاپو برای پیدا شدن مبلغ مفقوده بی نتیجه ماند، اما کسی موضوع سرقت را به پلیس اعلام نکرد، زیرا مدیرعامل باشگاه زمانی که از ماجرا باخبر شد به سرپرست تیم خود اعلام کرد که خود شخصاً این مبلغ را پرداخت خواهد کرد و وی بنا به مصلحت این موضوع را دنبال نکند، زیرا امکان دارد این مسأله از سوی یکی از عوامل باشگاه صورت گرفته باشد.
آقای سرپرست که مصر بود هرطور شده عامل اصلی این ماجرا را پیدا کند دو هم اتاقی خود را به اتاقی دیگر دعوت می کند و آنها را به شکایت تهدید می کند و مدعی می شود اگر کسی اعتراف نکند بدون تردید به پلیس زنگ خواهد زد، تهدید جناب سرپرست باعث می شود عضو هیأت مدیره دستهای خود را بالای سر ببرد و اعلام کند من حاضرم شما و پلیس مرا بازرسی بدنی(! ) کنید تا مشخص شود هیچ پولی در اختیار ندارم من از شهر خودمان که بیرون آمدم 200 هزار تومان پول همراه داشتم که حالا هم تمام پول من آن 200 هزار تومان است.
اما مربی دروازه بانها که هوا را پس می بیند لب به اعتراف باز می کند که من تحت تأثیر شیطان قرار گرفتم و مرتکب چنین کاری شدم خواهش می کنم مرا به پلیس تحویل ندهید حاضرم هر جریمه ای که در نظر دارید بپردازم، اما آبرویم را نبرید!
با مشخص شدن نتایج بررسیهای سرپرست و عضو هیأت مدیره که عامل سرقت از کیف سرپرست، مربی دروازه بانها بوده، نکته جالب توجه اینجاست که مدیرعامل این باشگاه پس از آگاهی از موضوع به دلیل ارتباط ویژه این مربی با رئیس هیأت مدیره این باشگاه هیچ جریمه ای را برای مربی خاطی درنظر نگرفت و بدون هیچ تنبیه خاصی فرد خاطی همچنان در حال فعالیت در این باشگاه است.
 
خبر مرتبط:
سرقت میلیونی از سرپرست یکی از تیم‌های لیگ برتری!
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com