هر چند علی پروین چند سالی است سمتی در فوتبال ندارد اما همچنان یکی از سوژه های مورد علاقه خبرنگاران و عکاسان است.
 
به گزارش مهر، حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شنبه شب به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اهالی ورزش را به ضیافت افطار دعوت کرد.

در این ضیافت چهره های شاخص و مطرحی حضور داشتند که البته مثل همیشه فوتبالی ها بیشتر از دیگران مورد توجه بودند. در این بین چهره هایی مثل علی دایی، علی پروین ، علی کریمی ، داریوش مصطفوی و ... نگاههای بیشتری را به خود جلب کرده بودند.

امیررضا خادم ، سعید آذری ، مجید فرخزادی ، محمدحسین نژاد فلاح ، حجت الاسلام علیپور ، عزیزمحمدی، علی ایلکا ، علی دایی، علی پروین ، داریوش مصطفوی ، علی کریمی، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استیل آذین، حشمت مهاجرانی و... از جمله چهره های مطرح حاضر در این ضیافت افطار بودند.

* علی پروین مثل همیشه سوژه خوبی برای خبرنگاران و عکاسان حاضر در مراسم بود. او تا آخرین لحظاتی که در سالن حضور داشت در محاصره خبرنگاران بود. شوخی های او با حشمت مهاجرانی و حسین هدایتی در نوع خود جالب بود.

* علی کریمی پس از آنکه اتومبیلش را در پیاده رو مقابل سالن محل برگزاری مراسم پارک کرد! با استقبال حاضرین وارد سالن شد. دقایقی بعد از او علی دایی نیز وارد سالن شد اما این دو با یکدیگر روبرو نشدند.

* علی دایی همچنان یکی از مورد توجه ترین چهره های فوتبال است. بسیاری از مهمانانی که در این مراسم حضور داشتند با وی عکس یادگاری گرفتند.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com