شنيدن خبرهای غيرقابل باور مخصوصا در فوتبال مثلا حرفه‌ای ما، اين‌روز‌ها ديگر مثل قبل برای اذهان تعجب برانگيز نيست. هر روز خبری می‌شنويم كه حتی پرداختن به آن گاهی اوقات برايمان خنده‌آور است، كه البته شايد گاها فقط به لزوم خنده تاكيد می‌كنند!
 
به نقل از دنيای فوتبال ، روز گذشته به لطف امیر‌هوشنگ سعادتی یكی از بازیكنان تیم سپاهان اصفهان، یكی از همین اخبار را روی خروجی یكی از خبرگزاری‌ها دیدیم. تیتر خبر این بود: «تصمیم عجیب باشگاه سپاهان»

سعی كردیم این خبر را پیگیری كنیم كه در نهایت از هیچ كدام از مسئولان سپاهان پاسخی دریافت نكردیم اما در مقابل این سعادتی بود كه هر چه دل تنگش می‌خواست گفت؛ با این امید كه طی روز‌های آتی پاسخی قانع‌كننده از سپاهانی‌ها بشنویم.

سپاهانی‌ها در دسترس نیستند!

اول از همه سراغ بصیرت، سرپرست تیم رفتیم اما او تلفن همراهش را جواب نداد. نفر بعد تابش بود كه در جواب سوال ما در مورد مسئله سعادتی و محكومیت او توسط باشگاه سپاهان، جز ابراز بی‌اطلاعی سخن دیگری نگفت: «اطلاعی در مورد مشكل سعادتی ندارم فقط می‌دانم او از باشگاه شكایت كرده است. برای اطلاعات دقیق‌تر با بصیرت صحبت كنید.»

سعادتی:ادعا می‌كنند ایزو دارند!

امیر‌هوشنگ سعادتی بلافاصله بعد از تماس ما، بدون اینكه حتی سوال خاصی از او بپرسیم صحبت‌هایش را در مورد محكومیت و تصمیم باشگاه در مورد خود آغاز كرد: «در ایران فقط اسم فوتبال حرفه‌ای را می‌شنویم. ساكت در مصاحبه‌هایش ادعا می‌كند سپاهان یك برند جهانی است و ایزو دارد اما در عمل همه چیز را نقض می‌كند. آنها به خاطر اینكه تیم سال قبل نتیجه نگرفت من را 40 میلیون جریمه كردند و این در حالی است كه حتی بازیكنانی كه پنج میلیون هم جریمه شده‌اند ناراضی هستند اما چون آنها با سپاهان قرارداد دارند و موضع آنها پایین‌تر از باشگاه است نمی‌توانند حرفی بزنند.»

مثل اینكه باشگاه سپاهان حقوق ماهیانه او را هم قطع كرده است: «باشگاه حدود شش ماه‌و‌نیم است كه به من حقوق ماهانه نداده و از مبلغ قرارداد این فصل هم مبلغی دریافت نكرده‌ام. فكر می‌كنم آنها از شكایت من ناراحت هستند كه این مشكل را به‌وجود آورده‌اند؛ شكایتی كه فقط برای گرفتن حقم است. باید از حقم بگذرم تا پیش اینها خوب باشم اما من این كار را نمی‌كنم.»

در نامه باشگاه سپاهان به سعادتی به جریمه او در صورت انجام هر گونه مصاحبه اشاره شده، اما زمانی كه این مسئله را به او می‌گوییم او در جواب می‌گوید: «دیگر حتی تمرین هم نخواهم كرد. از زمانی كه تمرین در صفائیه را برایم در نظر گرفته‌اند تنها چهار روز و به صورت انفرادی تمرین كردم. با این حال از این به بعد تمرین هم نمی‌روم و فقط مصاحبه می‌كنم! بگذارید جریمه‌ام كنند.»

نامه سپاهان به سعادتی

صبح: از ساعت 10 الی 12

بعدازظهرها : از ساعت 17 الی 19

محل: ورزشگاه صفائیه

بدیهی است هر روزه موظف به امضا فرم روزانه حضور، زیر نظر مسئول ورزشی مجموعه صفائیه آقای خلیلیان و كریمیان هستید. ضمنا لازم است از حضور در محل ورزشگاه آرارات تحت هر عنوان در طول فصل خودداری نمایید و موارد زیر را رعایت كنید:

1- هر گونه مرخصی باید با هماهنگی و درخواست كتبی انجام پذیرد. در غیر این صورت طبق مقررات كمیته انضباطی با شما برخورد می‌شود.

2- جنابعالی در مدت حضور، حق هیچگونه مصاحبه با رسانه‌های تصویری و نوشتاری را ندارید و در غیر این صورت مطابق آیین‌نامه سازمان لیگ و آیین‌نامه‌های موضوعه با شما برخورد خواهد شد.

3- در صورت عدم حضور در تمرینات، به ازای هر جلسه غیبت مبلغ یك میلیون تومان و به ازای هر ساعت تاخیر 500 هزار تومان از قرارداد شما كسر خواهد شد.

باشگاه سپاهان در حالی این نامه را نوشته كه پیش از این نیز سعادتی به دلیل چهارم شدن تیم در فصل گذشته 40 میلیون و 800 هزار تومان جریمه شده است.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:donyayefootball.com