یکی از مدیران پیشین تربیت‏ بدنی استان تهران به همت سربازان گمنام امام زمان در استان تهران پس از مسجل شدن جرایمش در حوزه‏های مالی و اداری ورزش پایتخت ایران بازداشت شد.
 
به گزارش تابناك ، یکی از مدیران پیشین تربیت‏ بدنی استان تهران به همت سربازان گمنام امام زمان در استان تهران پس از مسجل شدن جرایمش در حوزه‏های مالی و اداری ورزش پایتخت ایران بازداشت شد تا ادامه روند رسیدگی به این پرونده با جدیت بیشتر توسط مسئولان امر مورد رسیدگی قرار بگیرد.


پس از آنکه چندی پیش در پی وقوع برخی مفاسد اقتصادی در اداره کل تربیت‏بدنی استان تهران، تنی چند از مسئولان این اداره کل دستگیر شدند، با قطعیت وقوع برخی تخلفات، مدیرکل جوان وقت کنار رفته و برای اداره کل تربیت‏بدنی استان شروین اسبقیان به عنوان سرپرست در نظر گرفته شد.

پس از این روند تحقیقات و رسیدگی به پرونده مفاسد و رانت‏خواری صورت پذیرفته در اداره کل استان تهران در شرایطی پیگیری شد که ع.م یکی از مدیران پیشین تربیت‏ بدنی استان تهران و برخی معاونین و مطلعین در این جرایم با وثیقه آزاد شده بودند اما این رویه زمان چندان طولانی استمرار نداشت و به سرعت نتایج تحقیقات نهایی بر بررسی‏های مقدماتی صحه گذاشت و تمامی ابعاد پرونده را مشخص ساخت.

با مسجل شدن مباشرت این آقازاده در تخلفاتی با مصادیقی همچون ارتشاء، تبانی در معاملات دولتی، تخلفات متعدد مالی و سوءاستفاده وسیع از موقعیت و حیف و میل گسترده بیت‏المال، سربازان گمنام امام زمان در استان تهران بدون هرگونه ملاحظه‏کاری این چهره فاسد را شکار کرده و به بازدشتگاه اوین انتقال دادند.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir