اصرار و پافشاری سازمان ليگ سرانجام به اينجا رسيد كه بازی استقلال و سايپا در بدترين زمان ممكن برگزار شود.
 

به گزارش آرین اسپورت ، ظاهرا پخش مستقیم دو بازی استقلال و پرسپولیس برای سازمان لیگ تاثیرگذار بوده تا آنها مجاب شوند دو بازی مهم هفته پنجم را یكی در ساعت 20:30 و دیگری را در ساعت 22:30 برگزار كنند. البته برای هواداران پرسپولیس اساسا مشكل خاصی به وجود نخواهد آمد. اولا پرسپولیس در فولادشهر بازی دارد و دوم اینكه بازی این تیم در وقت بسیار مناسبی برگزار می‌شود. در حالی كه شرایط برای استقلالی‌ها كاملا متفاوت است. استقلالی‌ها دلیل این تصمیم‌گیری را اختلاف آشكار عزیزمحمدی با باشگاه استقلال می‌دانند و معتقدند لج‌بازی‌های سازمان لیگ با باشگاه استقلال در نهایت سبب شده بازی هفته پنجم این تیم در زمان بسیار نامناسبی برگزار شود.

شاید از دیدگاه كارشناسی برگزاری بازی در این زمان غیراستاندارد باشد كه البته حرف چندان غیرمنطقی و نادرستی نیست.

استقلال بازی خود را ساعت 10:30 شب آغاز می‌كند و پایان این بازی به روز بعد موكول خواهد شد. در خوشبینانه‌ترین حالت ممكن این بازی ساعت 15 دقیقه بامداد روز بعد یعنی سه‌شنبه به پایان می‌رسد كه این موضوع شرایط بسیار نامطلوبی را برای هواداران استقلال به وجود خواهد آورد.

مهمترین بحث بازی امشب چگونگی ورود و خروج هواداران به استادیوم آزادی است. زمان شروع بازی آنقدر دیر هست كه فقط عده‌ای خاص بتوانند از این بازی دیدن كنند. آیا خانواده‌ها تحمل می‌كنند فرزندان‌شان برای تماشای یك بازی فوتبال تا پاسی از شب بیرون از خانه باشند؟ پاسخ دادن به این سوال بسیار دشوار می‌نماید. از طرفی بخش اعظمی از شاغلان هم به دلیل نامناسب بودن شرایط برگزاری بازی ترجیح می‌دهند قید حضور در ورزشگاه را بزنند. شاید این فضا بسیاری را مجاب كند از طریق گیرنده‌های تلویزیونی بازی را تماشا كنند كه این اصلاً برای فوتبال خوب نیست و فضای بسیار مشمئزكننده‌ای را به وجود خواهد آورد. چگونه می‌توان سكوهای خالی ورزشگاه آزادی را آن هم در بازی‌های استقلال تحمل كرد؟ آیا استقلال در ردیف تیم‌های راه‌آهن و استیل‌آذین است و بینندگان اندكی دارد؟ شاید متولیان سازمان لیگ استقلال را در ردیف تیم‌های بدون تماشاگر می‌دانند كه به خود اجازه می‌دهند وقتی نامناسب را برای برگزاری این بازی انتخاب كنند و از همه مهمتر چشم و گوش خود را به روی انتقادها ببندند و با لجاجتی مثال زدنی بازی را در پاسی از شب برگزار كنند!

آیا سكوهای ورزشگاه آزادی خالی خواهد ماند؟
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com