سرمربی تيم فوتبال سايپا از آ‌نچه كه او تحريف صحبت‌هايش در نشست‌های مطبوعاتی خواند، انتقاد كرد و به سازمان ليگ هشدار داد در صورت ادامه‌ی اين روند از اين پس در كنفرانس‌های رسانه‌ای شركت نخواهد كرد.
 
به گزارش آرين اسپورت ، محمد مایلی‌كهن 30 دقیقه پس از پایان بازی سایپا برابر استقلال و از ساعت یك بامداد روز سه‌شنبه در نشست مطبوعاتی حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع بازی بدی نبود. من از نحوه‌ی بازی در نیمه‌ی اول رضایت نداشتم. به همین خاطر دیدید كه از ابتدای نیمه‌ی دوم تغییراتی در تیم ایجاد شد. ضمن اینكه من باید به تیم خوب استقلال تبریك بگویم. این بازی یك بازی مردانه بود. اینكه در دقیقه‌ی 94 گل می‌خوریم، جزیی از فوتبال است. تلخی و شادی‌های فوتبال همین است. وقتی ما اكنون ناراحتیم آنها خوشحال هستند.
وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: با وجود اینكه من دو، سه ماه است مصاحبه نمی‌كنم اما در كنفرانس‌های مطبوعاتی حرف‌های من تحریف می‌شود. به سازمان لیگ می‌گویم اگر صحبت‌های من همچنان تحریف شود، در نشست‌های مطبوعاتی شركت نمی‌كنم. ‌باید دقیقا هر آنچه كه دقیقا من می‌گویم منتشر شود. نمی‌خواهم حرف خاصی بزنم؛ اما، همین حرف‌های ساده‌ی من هم تحریف می‌شود. وقتی جملات من بالا و پایین می‌شود، كل جمله به هم می‌ریزد.
در ادامه خبرنگار یكی از شبكه‌های تلویزیونی روبه مایلی‌كهن گفت؛ حتما منظور شما رسانه‌های نوشتاری است چرا كه رسانه‌های تصویری كه نمی‌توانند صحبت‌های شما را تحریف كنند كه مایلی‌كهن در پاسخ گفت: وقتی شما صحبت‌های من را می‌زنید این اتفاق می‌افتد.
خبرنگار همین شبكه گفت؛ تایم ما اجازه نمی‌دهد كل مصاحبه را پخش كنیم كه مایلی‌كهن گفت: من به تایم شما كاری ندارم. شما ممكن است ابتدا و انتهای مصاحبه‌ی من را پخش كنید و وسط آن را بزنید. اتفاقا طرف صحبت من صداوسیماست. وقتی مصاحبه‌ای به صورت زنده پخش نمی‌شود و ضبط می‌شود، سردبیر محترمان خودش بخش‌هایی از مصاحبه را انتخاب می‌كند و پخش می‌كند.
سرمربی سایپا در ادامه درباره‌ی بازی مقابل استقلال توضیحات بیشتری داد و گفت: باید به استقلال بابت این پیروزی تبریك بگویم. تحمل این شكست را داریم. سخت است اما، با تمرین باید شرایط را روبه راه‌تر كنیم. لیگ ادامه دارد. پایان سوت هر بازی آغاز بازی دیگر است. اگر الان برده بودیم یا مساوی كرده بودیم باز همین شرایط وجود داشت. تلاش می‌كنیم تا فوتبال بهتر و نتایج بهتری كسب كنیم.
مایلی‌كهن در پاسخ به سوال خبرنگاری كه پرسیده بود؛ سایپا كه این قدر خوب می‌تواند فشار بیاورد چرا از ابتدای بازی از چنین شیوه‌ای استفاده نمی‌كند، گفت: ما هم مساله را بین دو نیمه به بازیكنان گفتیم. بازیكنان باید خودشان را پیدا كنند. در این بازی هم تا بازیكنان آمدند خودشان را پیدا كنند، بازی به پایان رسید.
وی در پاسخ به این سوال كه چرا در طول 90 دقیقه روی نیمكت نشسته بودید و هیچ گاه لب خط نیامدید، گفت: این شیوه‌ای است كه از ابتدای فصل در پیش گرفته‌ام و لب خط نرفته‌ام و سعی می‌كنم این فصل این شیوه را پیاده كنم.
مایلی‌كهن درباره‌ی قضاوت مسعود مرادی در این بازی گفت: اگر من الان درباره‌ی داوری صحبت كنم نتیجه تغییری نمی‌كند. شاید باعث شود كه این ذهنیت به وجود بیاید كه می‌خواهم توجیه كنم. امیدوارم مرادی به ویژه روی گل اول استقلال اشتباه نكرده باشد. این طبیعت فوتبال است. یك زمان مربی اشتباه می‌كند، یك زمان بازیكن و یك زمان هم داور. نمی‌توانم بگویم كه داور روی گل اول اشتباه كرد یا خیر. تنها شك دارم. از مرادی تشكر می‌كنم امیدوارم شك من تنها یك شك باشد و یقین نباشد.
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com