ایشان 300 میلیون تومان از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشكسوتان وام گرفته و چك ضمانتش برگشت خورده.

 

به گزارش گل، پایان كار محمد علی‌آبادی و جلوس علی سعیدلو بر صندلی ریاست سازمان تربیت‌بدنی با تحركات تازه حسین هدایتی و ابراز علاقه مجدد او به پرسپولیس مترادف شده است. هدایتی كه همه مذاكراتش با علی‌آبادی برای نشستن بر مسند مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و محقق شدن آرزوی دیرینه‌اش بی‌نتیجه ماند، این روزها تلاش‌های آشكار و پنهانی را برای جلب رضایت رئیس جدید سازمان تربیت‌بدنی با یك اظهارنظر عجیب آغاز كرده است: «درباره موافقت آقای سعیدلو برای بازگشت من به پرسپولیس فعلا حرف خاصی نمی‌زنم اما بنده مطیع تصمیمات ایشان هستم و اگر بخواهند حاضرم مثل یك سرباز و خدمتگزار در خدمت باشم. به پرسپولیس علاقه‌مندم و خودم را در هر حالتی هوادار این تیم می‌دانم.» 

ادامه صحبت‌های هدایتی اما فراتر از یك هوادار پرسپولیس جلوه می‌كند: «لزوما نباید عضو هیات‌مدیره باشم تا بتوانم به پرسپولیس كمك كنم. بدون تعارف و به‌عنوان یك هوادار حاضرم پاداش بردهای پرسپولیس در لیگ برتر را تقبل كنم. امیدوارم حرف‌هایم باعث سوءتفاهم نشود و مسئولان باشگاه پرسپولیس رد احسان نكنند.» ابراز علاقه بی‌پرده و طعنه‌آمیز هدایتی برای بازگشت و كمك به پرسپولیس اما واكنش تند عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل این باشگاه را برانگیخته است.

انصاری‌فرد با عصبانیت در پاسخ به هدایتی می‌گوید: «به هدایتی توصیه می‌كنم به فكر تیم خودش باشد و پاداش بردهای استیل‌آذین را بپردازد. ایشان بهتر است جواب چك‌‌های برگشتی مردم را بدهد كه هر روز جلوی در باشگاه صف می‌كشند. هدایتی به عالم و آدم بدهكار است. » این آقا هنوز بدهی پارسال باشگاه پرسپولیس به بانك‌ها و هتل‌ها را پرداخت نكرده و ما را با یك عده طلبكار تنها گذاشته و رفته است.» انصاری‌فرد با اشاره به اینكه هدایتی گفته به‌عنوان هوادار به پرسپولیس كمك می‌كند، می‌گوید: «ایشان 300 میلیون تومان از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشكسوتان وام گرفته و چك ضمانتش برگشت خورده. چكی كه بنده پشت آن را امضا كرده‌ام. ما اصلا چنین هواداری نمی‌خواهیم. آقای هدایتی از وقتی كه پرسپولیس را ترك كرده مدام علیه ما حاشیه‌سازی می‌كند و قصد دارد هواداران را علیه پرسپولیس بشوراند. او ابتدا قصد داشت هواداران ما را به استیل‌آذین ببرد اما وقتی در این كار ناكام ماند به گفت‌وگو‌های این چنینی روی آورد. خوشبختانه هواداران پرسپولیس هوشیار هستند و همانطور كه دیدید ما در ماه رمضان مقابل صبا 60هزار تماشاگر داشتیم. فكر می‌كنم در همان‌روز استیل آذین با 200-300 نفر تماشاگر با شاهین بوشهر بازی كرد.»

وقتی مقداری از عصبانیت انصاری‌فرد فروكش می‌كند در مورد وضعیت فعلی پرسپولیس و داربی پیش‌رو با او صحبت می‌كنیم. انصاری‌فرد اما در این مورد هم كنایه‌آمیز صحبت می‌كند. «تیم خوبی شدیم اما هنوز راضی نیستم و جا دارد كه بهتر از اینها بازی كنیم و نتیجه بگیریم البته اگر شیاطین اجازه بدهند و برای ما حاشیه درست نكنند. برای داربی هم تدارك ویژه دیده‌ایم. با اینكه در فعالیت‌های اقتصادی دست در دست دوستان خود در باشگاه استقلال پیش می‌رویم اما داربی و میدان مسابقه بحث دیگری است. به‌هر حال داربی را چه ببریم و چه ببازیم از رفاقت من با واعظ ‌آشتیانی كم نمی‌شود.»
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goal.com