«من می‌خواهم پیش از داربی تهران صدر جدول در اختیار ما باشد.»
 
به گزارش سایت روزنامه گل، زلاتكو كرانیكار، سرمربی كروات پرسپولیس با اعلام این مطلب می‌گوید: «از روز اولی كه در تمرینات پرسپولیس حاضر شدم، هواداران در مورد داربی از من سوال می‌كردند، من بازی‌های استقلال را می‌بینم ولی هنوز به داربی فكر نمی‌كنم و فقط فعلا سه امتیاز بازی با شاهین بوشهر برایم مهم است چون می‌خواهم با عنوان صدرنشین وارد داربی شویم. در بازی‌های اول كمی ناهماهنگ بودیم اما در حال رسیدن به اوج آمادگی هستیم و می‌توانیم به قهرمانی فكر كنیم.»

كرانیكار در مورد عدم استفاده از برخی نفرات تیمش می‌گوید: «تمام شاگردان من آماده هستند و باید زمانش برسد تا از آنها استفاده كنم. هر بازی شرایط و محدودیت‌های خاص خودش را دارد و فقط می‌توانم 14 نفر را در هربازی به میدان بفرستم اما هنوز وقت زیاد است و مطمئن باشید همه می‌توانند در لیگ‌برتر به میدان بروند. خوشحالم نیمكتی دارم كه همه شایسته حضور در تركیب اصلی هستند و این یك قوت قلب برای من است كه باید به خوبی از آن استفاده كنم.»

سرمربی پرسپولیس در مورد دلایل رضایت خود از عملكرد این تیم با توجه به از دست دادن گل برتری می‌گوید: «متاسفانه مقابل ذوب‌آهن زود گل مساوی را دریافت كردیم. شیری غافلگیر شد و نتوانست منطقه لازم را به خوبی پوشش دهد ولی او بازیكن خوب و موثری برای ما بود. در اكثر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و از عملكرد تیم راضی هستم. من به یك بازی براساس گل‌خورده یا زده نگاه نمی‌كنم بلكه اجرای دقیق تاكتیك‌ها در زمین برایم در اولویت است چون قطعا در این صورت نتیجه هم خواهیم گرفت.»

كرانیكار با تقدیر از عملكرد كاپیتان تیمش می‌گوید: «كریم باقری اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس است كه نشان داده سن بازیكن مهم نیست بلكه تجربه و توان جسمی حرف اول را می‌زند. باقری قابلیت‌های بالایی دارد و با حرفه‌ای‌گری و تخصص خود جایگاه كاپیتانی را به خوبی برای فوتبالیست‌های ایرانی تعریف كرده است. او فشار زیادی نیز تحمل می‌كند و امیدوارم قدر این بازیكن را بدانیم.»
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goaldaily.ir