تنها در صورتی که حضرت مسيح يا مريم مقدس بيايند، ما تغيير را خواهيم پذيرفت.
 
 
به گزارش گل ،‌اکنون تنها 2 دیدار دیگر تا پایان رقابتهای مرحله گروهی باقی مانده و هواداران فوتبال در این کشور دست به دعا برداشته اند تا تیم آبی و سفید پوش بتواند با کسب جایگاه پنجم به دیدار پلی آف راه بیابد.
از سوی دیگر کارلوس بیلاردو، مسؤول تکنیکی فدراسیون فوتبال آرژانتین و سرمربی سابق تیم ملی این کشور که اطمینان کورکورانه ای به مارادونا دارد، اعلام کرده که تنها در صورت ظهور حضرت مسیح مارادونا از سمت خود برکنار خواهد شد. این طور به نظر می رسد که به رغم نتایج ضعیفی که تیم ملی این کشور در رقابتهای مرحله مقدماتی جام جهانی کسب کرده، از میزان اعتماد وافر بیلاردو نسبت به مارادونا کاسته نشده و سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، با لحنی طعنه آمیز به هواداران فوتبال این کشور اعلام کرده که مارادونا، به همین سرعت برکنار نخواهد شد.
بیلاردو در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال وقوع تغییری برروی نیمکت مربیگری تیم ملی آرژانتین گفت:« تیم ملی آرژانتین کارش را این گونه شروع کرد و باید به همین شکل هم به پایان برساند. تنها در صورتی که حضرت مسیح یا مریم مقدس بیایند، ما تغییر را خواهیم پذیرفت، در غیر این صورت اتفاقی رخ نخواهد داد.»
 بیلاردو به این نکته اشاره کرده که روز دوشنبه جلسه ای با حضور مارادونا، دستیاران او و خولیو گروندونا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین برگزار خواهد شد تا شرایط تیم ملی این کشور در دو دیدار اخیر مورد ارزیابی قرار گیرد. بیلاردو احتمال اینکه آرژانتین در نهایت به جام جهانی نرسد را رد کرد و گفت:« تا زمانی که زندگی ادامه دارد، باید امیدوار بود. اکنون باید به دیدار مقابل پرو فکر کرد. تنها چیزی که به ذهن ما می رسد، پرو است و بس. در مورد توانایی های مربی مان هم باید بگوییم که پس از شکست مقابل بولیوی تا حدودی ناراحت و نگران بودیم، ولی اکنون نه. آرژانتین بازیکنان خارق العاده ای دارد و تیم خوبی را شکل داده است.»
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com