در خصوص تمایل سرمربی تیم ملی ایران به رنگ قرمز حرف و حدیث های زیادی وجود دارد که هر از گاهی با اظهارنظرهای عجیب او به آنها دامن زده می شود.
 
به گزارش گل، پس از دعوت از هادی نوروزی به تیم ملی که انتقاداتی را برانگیخت یک اظهارنظر غیر رسمی از قطبی منتشر شد که گفته بود دوست دارم همه بازیکنان تیم ملی پرسپولیسی باشند.آنچه البته خیلی زود از سوی او تکذیب شد.قطبی شب گذشته برای تماشای بازی پرسپولیس و شاهین بوشهر به ورزشگاه آزادی رفت و پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس به خبرنگاران گفت:خوشحالم که پرسپولیس این بازی را برد.این اظهارنظر روی اکثر خبرگزاری ها موجود است و قاعدتا قابلیت تکذیب شدن ندارد.

علی پروین،محمد مایلی کهن،منصور پورحیدری و امیر قلعه نویی رنگی ترین مربیان تاریخ تیم ملی ایران هستند اما با این حال هرگز چنین اظهار نظرهایی را ازآنها نشنیدیم و همواره در تلاش بودند خودشان را از اتهام توجه ویژه به یک تیم خاص مبرا کنند. ابراز علاقه رسمی افشین قطبی به پرسپولیس می تواند در بستر زمان به دردسری بزرگ برای او تبدیل شود. خوشحالی علنی سرمربی تیم ملی از پیروزی یک تیم باشگاهی در هیچ کجای دنیا رسم نیست و افشین قطبی که سعی دارد استانداردهای بین المللی را در تیم ملی پیاده کند توجهی به این واقعیت ندارد.

چنین اظهار نظرهایی بی تجربگی افشین قطبی در سرمربیگری تیم های ملی را یادآور می شود.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goal.com