یك بنر خوش‌آمدگویی در حالی برای رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در سالن مسابقه نصب شده است كه هیچكدام از آنها در سالن حضور ندارند.
 

 

به گزارش فارس، 3دقیقه مانده به پایان مسابقه، مأموران نیروی انتظامی در تمام نقاط سالن مستقر شدند چراكه برخی تماشاگران اقدام به پرتاب بطری به سمت نیمكت تیم برزیل كردند. یكی از این بطری‌ها به نیمكت‌نشینان برزیل برخورد كرد و با اعتراض آنها بازی برای لحظاتی متوقف شد.

مسئولان برگزاری مسابقات در ارومیه، برای استقبال از كفاشیان، تاج و عزیز محمدی بنرهای خوش‌آمدگویی را در سالن نصب كرده‌اند. نكته جالب این است كه هیچكدام از این افراد برای تماشای این دیدار به ارومیه نیامده‌اند. از مسئولان فدراسیون فوتبال فقط ترابیان در سالن حضور دارد.

*خبرنگاران تهرانی كه برای پوشش رسانه‌ای بازی به ارومیه سفر كرده‌اند، حدود 50 دقیقه بلاتكلیف در محوطه بیرونی سالن حضور داشتند كه پس از اعتراض آنها، مسئولان سالن قسمتی از جایگاه تماشاگران را برای حضور این خبرنگاران خالی كردند.

*بلیت این بازی 5 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این قیمت برای تأمین هزینه‌های مسابقه برای تماشاگران پیش‌بینی شده است. ضمن این كه حدود 5 هزار نفر در سالن برگزاری مسابقه حضور دارند تا این مسابقه را از نزدیك تماشا كنند.

*مسئولان برگزاری مسابقات پیش از شروع بازی برخورد نامناسبی با خبرنگاران داشتند. آنها كارت‌های سازمان تربیت بدنی را كه برای خبرنگاران صادر شده بود را قبول نكرده و از خبرنگاران تهرانی تقاضای ID كارت داشتند. برای خبرنگاران ارومیه‌ای حاضر در ورزشگاه از قبل ID صادر شده بود كه این موضوع با بی‌ اطلاعی اهالی رسانه كه از پایتخت خود را برای پوشش خبری این دیدار به ارومیه رسانده بودند، همراه شد.

*رئیس كنفدراسیون فوتبال برزیل به اتفاق همسرش از جایگاه ویژه در حال تماشا كردن بازی هستند.

* مسئولان تربیت بدنی و سیاسی استان آذربایجان غربی با حضور در جایگاه ویژه سالن، این دیدار را از نزدیك تماشا می‌كنند.

*پرچم‌های برزیل و ایران در دست تماشاگران ارومیه‌ای حاضر در سالن به طور ویژه‌ای خودنمایی می‌كند. آنها با این دو پرچم مشغول تشویق نفرات ملی‌پوش دو تیم هستند.

*تعدادی از تماشاگران حاضر در سالن با پرچم تیم فوتبال پرسپولیس به تشویق این تیم و شعار علیه مدیریت این باشگاه پرداختند. آنها خواستار كنار رفتن انصاری فرد از تیم خود شدند.

*3دقیقه مانده به پایان مسابقه، مأموران نیروی انتظامی در تمام نقاط سالن مستقر شدند چراكه برخی تماشاگران اقدام به پرتاب بطری به سمت نیمكت تیم برزیل كردند. یكی از این بطری‌ها به نیمكت‌نشینان برزیل برخورد كرد و با اعتراض آنها بازی برای لحظاتی متوقف شد.

*پس از دریافت گل چهارم مسابقه، تماشاگران ارومیه‌ای به بازی ضعیف تیم ملی امید ایران اعتراض كردند.

*به دلیل كمبود امكانات، فهرست نفرات 2 تیم در اختیار خبرنگاران قرار نگرفت، ضمن اینكه به دلیل نامناسب بودن محل جایگاه خبرنگاران، آنها به صورت ایستاده به پوشش خبری مسابقه پرداختند.

*بعد از گل‌ چهارم برزیل، تماشاگران حاضر در سالن به شدت به تشویق این تیم پرداختند.

این مسابقه در پایان با نتیجه 4 بر یك به سود برزیل به پایان رسید.
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: farsnews.com