به دنبال انتشار برخی شایعات و اشاعه افتراهای بی اساس و نسبت دادن آن به داوران فوتبال کشور، فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای صادر كرد.
 

به گزارش آرین اسپورت، در این اطلاعیه آمده است: قصه، همان سرخوشانه نشستن بر پرچین پریشان گویی هاست. چند روز گذشته شاهد آن بودیم که حمله هایی بس ناجوانمردانه بر پیکره قشر زحمت کش داوری ایران وارد شد و این عزیزان را بی هیچ مدرک و سندی متهم کردند و این در حالی است که هفته های پیش از این، همگان دایعه حمایت از ایشان را داشته و بر سر حق و حقوق ایشان چانه زنی می کردند.

راستی ما را چه می شود، چقدر آسان می شود افترا زد و چقدر تلاش باید تا این تهمت ها را رد و از اذهان پاک کرد. آیا فراموش کرده ایم که مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگان را به اطاعت از قانون و قانون مداری دعوت کرده اند؟

آیا تصور می شود به راحتی می توان پیکان تهمت و افترا را به سوی هم وطنان خود نشانه گرفت و خوراک رسانه ای اغیار را آگاهانه و یا ناآگاهانه فراهم کرد و سرخوشانه ضعف های خود را در پس صداقت و تلاش بی چشم داشت و خستگی ناپذیر سوت به لبان و پرچم بدستان پنهان کرد؟

فلذا فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت همه جانبه از جامعه داوری کشور اعلام می دارد، در صورت وارد کردن تهمت و افترا و عدم ارائه مدارک و مستندات به مجاری قانونی فدراسیون و انجام مصاحبه و انعکاس یکطرفه این قبیل موضوعات در رسانه های گروهی برعلیه جامعه داوری، با اشخاص حقیقی و یا حقوقی، وفق مقررات جاری و حاکم، برخورد قانونی خواهد شد.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: ariensport.com