سرمربی استقلال قصد دارد در بازی فردای این تیم مقابل ابومسلم از برخی بازیکنانی که در طول فصل شانس بازی بدست نیاورده اند استفاده کند.
 

به گزارش گل، استقلال در آستانه داربی با هفت بازیکن دو اخطاره به مشهد سفر کرده و هرچند مرفاوی در آخرین مصاحبه هایش گفته به هیچ وجه به خاطر بازی با پرسپولیس در این مسابقه محتاطانه عمل نمی کند اما کاملا طبیعی است که او نگران از دست دادن بازیکنان کلیدی اش در روز داربی باشد.

طی هفته گذشته مهدی امیر آبادی و بیژن کوشکی که هنوز حتی یک دقیقه هم در فصل جدید برای استقلال بازی نکرده اند در جریان بازی های تمرینی به ترکیب تیم اصلی منتقل شدند تا مشخص شود آقا صمد به نیمکت نشین کردن بازیکنان دو اخطاره فکر می کند. احتمال اینکه این دو بازیکن در بازی فردا جانشین صادقی و بیگ زاده دو اخطاره شوند زیاد است.در خط حمله هم فقط سید صالحی دو اخطاره نیست و مرفاوی احتمالا مهاجمی را از بین دواخطاره ها کنار او قرار می دهد که جایی در ترکیب ثابت بازی داربی ندارد.

استقلال در هفته پایانی فصل گذشته هم با لشکری از بازیکنان مصدوم و محروم به مشهد رفت و در نهایت توانست با ترکیبی دگرگون شده جام قهرمانی را بالای سر ببرد.آنها این بار هم امیدوارند علاوه بر میدان دادن به تعدادی از بازیکنان نیمکت نشین خود با دست پر به تهران برگردند و بدون دغدغه بازیکن محروم برای داربی آماده شوند.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: goal.com