زلاتكو كرانچار بعد از شنیدن خبر بركناری خود اصلا تعجب نكرد چرا كه می‌دانست بر اساس قوانین فیفا کل پولش دریافت خواهد كرد.
 
به گزارش ایلنا، ضمن اینكه این را هم می‌دانست كه جو جامعه به نفع اوست و این ناكامی‌های اخیر از چشم او دیده نمی‌شود.

خبر خیلی كوتاه و صریح بود،‌ با حكم اعضای كمیته فنی باشگاه پرسپولیس،‌ زلاتكو كرانچار سرمربی كروات تیم پرسپولیس تا بعد از بازی با استقلال در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در مسئولیت خود باقی ماند.

این خبر در شرایطی به روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت كه از قبل هم می‌شد چنین مسئله‌ای را پیش‌بینی كرد.

رفتن زلاتكو كرانچار در آن شرایط خاص و بحرانی می‌توانست عواقب بسیار بدی برای پرسپولیس داشته باشد. تیمی كه به اندازه كافی در اطراف خود از مسایل حاشیه‌ای رنج می‌برد و نیازی به موارد جدید در آن دیده نمی‌شود.

زلاتكو كرانچار بعد از شنیدن خبر بركناری خود اصلا تعجب نكرد. چرا كه می‌دانست بر اساس قوانین فیفا کل پولش را تمام و كمال دریافت خواهد كرد، ضمن اینكه این را هم می‌دانست كه جو جامعه به نفع اوست و این ناكامی‌های اخیر از چشم او دیده نمی‌شود. در چنین شرایطی سازمان تربیت‌بدنی به عنوان متولی سرخپوشان وارد كار شد و حكم به ماندن كرانچار داد، هر چند كه بعدها اعلام شد كه این حكم توسط كمیته فنی صادر شده است. كمیته‌ای كه اعضای آن را عباس انصاری‌فرد، همایون بهزادی، حمید جامسیان، محمدرضا زادمهر، حسین كلانی و زلاتكو كرانچار تشكیل می‌دادند، افرادی كه به نوعی توسط خود عباس انصاری‌فرد به چنین مسئولیتی رسیده بودند و بعید هم به نظر می‌رسید كه بخواهند برخلاف تصمیم او عمل كنند، اما این اتفاق افتاد و به حكم سازمان و به نام كمیته فنی كرانچار ماند، تا متعاقب آن خطر بركناری افراد دیگری را تهدید كند.
 
اخبار مرتبط
تصمیم عجیب انصاری فرد: زلاتکوکرانچار اخراج شد
برکناری کرانچار قانونی نیست!!
ازعواقب تصمیم انصاریفرد؛ ضرر 450 هزار دلاری برای پرسپولیس
خبر فوری/كرانچار در پرسپولیس ماندنی شد
پشت پرده بازگشت كرانچار!!

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: ilna.ir