زندگی شلوغی داریم، بعضی بازیكنان ما با سه گوشی موبایل به اردو می‌آیند. آن قدر حاشیه وجود دارد كه تمركز را از بین می‌برد.
 
به گزارش دنیای فوتبال، قطبی ادامه داد: «برگزاری چنین جلساتی بسیار مهم است. هیچ جای دنیا فوتبال این قدر مهم نیست. در ایران كار كردن خیلی سخت است. من تا به حال هیچ جا ندیده‌ام كه فوتبال این قدر برای مردم مهم باشد

نشست هم‌اندیشی مسئولان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی با مربیان تیم‌های لیگ دسته اول و لیگ برتر دیروز راس ساعت 9:30 در سالن آمفی تئاتر هتل آكادمی ملی فوتبال آغاز شد. مربیان لیگ برتری این نشست محمود یاوری سرمربی شاهین بوشهر، محمد مایلی‌كهن سرمربی سایپا، صمد مرفاوی سرمربی استقلال، علیرضا منصوریان سرمربی پاس همدان،‌ حمید استیلی سرمربی استیل آذین و منصور ابراهیم‌زاده سرمربی ذوب آهن بودند. در این نشست علی كفاشیان رئیس فدراسیون، مهدی تاج نائب رئیس اول فدراسیون، عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ، بهروان رئیس كمیته مسابقات و ناصر شفق عضو هیات رئیسه فدراسیون و همچنین محمد مهدی‌نبی دبیر فدراسیون به همراه غلامحسین پیروانی و افشین قطبی سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید حضور پیدا كردند.

فوتبال ایران افت كرده است

رئیس فدراسیون فوتبال با تشریح دلایل افت فوتبال ایران گفت: «علت افت فوتبال ایران به عوامل زیادی از قبیل امكانات، دانش، پول، و... مربوط می‌شود. كار ما این است كه این عوامل را شناسایی كرده و در رفع آنها اقدام كنیم. برای انجام كار خوب باید همه دست به دست هم بدهیم.» كفاشیان درباره بار رسانه ای فوتبال و افكار عمومی بر فوتبال گفت:« اگر امروز مردم و رسانه‌ها از وضعیت نه چندان خوب كشور انتقاد می‌كنند نگاه آنها به سوی همه ما است و این انتقادها فقط به فدراسیون معطوف نمی‌شود یعنی باشگاه‌ها، هیات‌ها و بدنه ضعیف هستند

قطبی: بعضی بازیکنان سه خط موبایل دارند

تا زمانی که از داشتن سه خط موبایل و نداشتن تمرکز صحبت نکرد توجه همه جلب نشد. افشین قطبی که دیروز صبح در هتل‌ آكادمی ملی فوتبال در نشست مربیان تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی با مربیان تیم‌ها شرکت کرده بود با نمایش اسلایدهای پاورپوینتی از مسابقات مختلف برنامه‌های خود را برای پیشرفت تیم ملی ارایه كرد و گفت:«خوشبختانه به اندازه‌ كافی انرژی در فوتبال ایران وجود دارد اما، تمركزی در فوتبال ایران دیده نمی‌شود. زندگی شلوغی داریم، بعضی بازیكنان ما با سه گوشی موبایل به اردو می‌آیند. آن قدر حاشیه وجود دارد كه تمركز را از بین می‌برد.» قطبی ادامه داد: «برگزاری چنین جلساتی بسیار مهم است. هیچ جای دنیا فوتبال این قدر مهم نیست. در ایران كار كردن خیلی سخت است. من تا به حال هیچ جا ندیده‌ام كه فوتبال این قدر برای مردم مهم باشد. متاسفانه در كشور ما دیوارهایی دور خانواده فوتبال كشیده‌اند. امیدوارم این دیوارها فرو بریزد. موفقیت تیم ملی موفقیت باشگاه‌هاست و موفقیت باشگاه‌ها باعث موفقیت تیم ملی می‌شود.» قطبی در پایان رو به مربیان لیگ برتری و لیگ یكی گفت: «من كوچك همه شما هستم و دست همه شما را می‌بوسم. خواهش می‌كنم اگر اختلافی وجود دارد، آن را رسانه‌ای نكنیم. با هم و تلفن همراه من تماس بگیرید و نقطه نظرات‌تان را اعلام کنید.» قطبی در تمام طول نمایش چشم از چشمان مایلی کهن برنمی‌داشت.

 

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: donyayefootball.com