جو شهرآورد را به عنوان سرمربی لمس کرده ام و می دانم چه استرس بالایی به سرمربیان دو تیم وارد می شود.
 
به گزارش ایرنا، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت که با توجه به وضعیت تیم های استقلال و پرسپولیس، دو تیم به نتیجه مساوی خواهند رسید.

"فیروز کریمی" در خصوص دیدار بین دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران از هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران خاطرنشان ساخت: دیدار این دو تیم از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدوارم این بار بازی زیبایی را مشاهده کنیم. در خصوص نتیجه و با توجه به شرایط دو تیم معتقدم که این دیدار هم با نتیجه مساوی به پایان خواهد رسید.

وی افزود: جو شهرآورد را به عنوان سرمربی لمس کرده ام و می دانم چه استرس بالایی به سرمربیان دو تیم وارد می شود.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص احتمال مشخص بودن نتیجه دیدار این دو تیم گفت: مطمئن باشید هیچ دست پشت پرده ای در این خصوص وجود ندارد و نتیجه شهرآورد حاصل تلاش دو تیم در زمین است.

وی تصریح کرد: مدتی در تیم فوتبال استقلال حضور داشتم ولی متاسفانه نتوانستم خواسته هایم را در این تیم پیاده کنم. امیدوارم در سال های آینده به این تیم بازگردم و بتوانم هواداران آنها را شاد کنم.

کریمی اظهار کرد: پرسپولیس و استقلال از سرمایه های فوتبال ایران هستند و وجود این دو تیم برای فوتبال ما الزامی است.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص وضعیت این تیم خاطرنشان ساخت: شهر رشت پتانسل حضور در لیگ برتر را دارد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم خواهم کرد.

وی افزود: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم بتوانم در طول مدت حضورم در این تیم به مردم رشت خدمت کنم.

کریمی با اشاره به اینکه به دلیل محرومیت از حضور در لیگ برتر تیم داماش را انتخاب نکرده است، گفت: مشکل من بحث اخلاقی نبوده است که بخواهم از حضور در لیگ برتر منع شوم و اطمینان داشته باشید داماش را به با توجه به علاقه شخصی ام انتخاب کرده ام.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان افزود: یکی از مهم ترین دلایلی که تیم داماش را انتخاب کردم حضور عابدینی در این تیم است. عابدینی یکی از مدیران موفق فوتبال ایران است که کار کردن با او برای هر کسی افتخار است.

وی ادامه داد: امیدوارم کمیته داوران نگاه ویژه ای به لیگ یک کند و از داوران با تجربه تر برای این مسابقات استفاده نماید زیرا این لیگ در فصل جاری بسیار جذاب تر از همیشه خواهد بود.

کریمی در خصوص جلسه هم اندیشی مربیان با سرمربی تیم ملی گفت: اولین جلسه مفیدی بود که در این راستا برگزار شد و امیدوارم این حرکت ادامه دار باشد. 

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به عنوان یکی از مربیان لیگ یکی تعامل خوبی با تیم ملی داشته باشم و هر کمکی که لازم بود به قطبی سرمربی تیم ارائه دهم.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: irna.ir