استقلال ای عزيز و نازپرورده هواداران هيچ می‌دانی جمعه در مقابل پرسپوليس ما چشم به راه دلاوری‌ات می باشيم و به قولی چه خوش باشد كه بعد از روزگاری به اميدی رسد اميدواری.
 

استقلالیها برای افزایش روحیه در آستانه دربی شصت وهفتم متنی را در سایت رسمی خودشان قرار داده اند که جالب و خواندنی است.

به گزارش فردا  متن این نوشته به شرح زیر می باشد:

استقلال ای محبوب دل‌ میلیون‌ها هوادار، ای عزیز دل من، استقلال ما پیر شدیم ولی تو تازه جوانی می‌كنی. تازه از این نظر كه قدم به 65 سالگی گذاشتی ولی گویی انگار نه انگار تو پیرشدنی نیستی، تو دنیا را هم پیركنی همیشه تازه و همیشه جوانی. راستی استقلال تولدت مبارك. كاش خداوند این توانایی را به مدیران و دست‌اندركاران باشگاه استقلال عنایت فرماید كه تولدت را در میان هواداران و جانثاران میلیونی‌ات بگیرند.

استقلال ای عزیز و نازپرورده هواداران هیچ می‌دانی جمعه در مقابل پرسپولیس ما چشم به راه دلاوری‌ات می‌باشیم و به قولی چه خوش باشد كه بعد از روزگاری به امیدی رسد امیدواری. ولی استقلال ما امیدواریم ما به قهرمانی پی در پی‌ات و با شكست سنگین پرسپولیس این بار بیشتر امیدوار گشته‌ایم آخه استقلال با شكست پرسپولیس راه قهرمانیت بیشتر هموار می‌گردد.

ما بنا نهاده‌ایم در انجام خواسته هواداران میلیونی‌ات از سد 3 تیم برتر لیگ عبور كنیم كه شكر خدا تا حدودی این خواسته صورت پذیرفته است و اكنون می‌باید قرمز سوم و یا به عبارتی پرسپولیس را فدا كنیم. این خواسته هواداران میلیونی‌ات می‌باشد. استقلال بتاز، استقلال بناز كه تو سرور،‌تو سالار تو قهرمانی و ما روز جمعه در دربی شصت‌وهفتم قدرتمندی و دلاوری تو را سخت چشم در راهیم.

 

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:fardanews.com