عدم شرکت ایران در مسابقات جهانی کشتی بخاطر اسرائیل!!؟
کشتی گیران ایرانی از ترس روبرو شدن با کشتی گیران اسرائیلی شاید مجبور شوند که در مسابقات جهانی شرکت نکنند

پنج کشتی‌گیر ایرانی در مسابقات جهانی شرکت نمی‌کنند؟

کم‌تر از 10 روز به شروع مسابقات جهانی کشتی مانده است و انتشار اسامی کشتی‌گیران اسرائیلی حاضر در این رقابت‌ها، نگرانی‌های جدیدی را به‌وجود آورده و شانس‌های کسب مدال ایران، هنوز تکلیف خود را برای شرکت در مسابقات نمی‌دانند.


حسن یزدانی، رضا اطری، بهمن تیموری، محمد علی گرایی و سعید عبدولی، پنج کشتی‌گیر ایرانی هستند که در هنوز تکلیف خود را برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی نمی‌دانند و در انتظار  نشسته‌اند که با قرعه‌های نحس روبه‌رو نشوند.

همه این افراد جزو نفرات برتر کشتی ایران محسوب می‌شوند و درصورت شرکت در این رقابت‌ها احتمالا موفق به کسب مدال طلا می‌شوند، اما حضور اسرائیلی‌ها در وزن‌های آن‌ها رویای‌شان را بر باد داده است.

علیرضا کریمی، کشتی‌گیر ایرانی، چند سال قبل دچار معضل رویارویی با حریفان اسرائیلی شد و راه باید ببازی را انتخاب کرد و بعدها هم با محرومیت روبه‌رو شد. باتوجه به اتفاقات اخیر پیرامون ماجرای سعید مولایی، به‌نظر می‌رسد شرکت کردن یا نکردن در این رقابت‌ها به چالشی بزرگ برای مدیران ورزش ایران تبدیل شده است و در صورت شرکت نکردن در این رقابت‌ها، تنور تعلیق ورزش ایران برای المپیک 2020 داغ‌تر از همیشه شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir