زمان مسابقه فینال علیرضا کریمی مقابل حریف آمریکایی
آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران بعد از ظهر امروز(شنبه) در دیداری سخت و نفسگیر برابر جی‌دن کاکس برای کسب مدال طلای جهان به روی تشک می‌رود

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان - ۲۰۱۹

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، علیرضا کریمی نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال برنز جهان بعد از ظهر امروز (شنبه) برای کسب مدال طلای جهان برابر جی‌دن کاکس قهرمان جهان ۲۰۱۸ از آمریکا به روی تشک مبارزه می‌رود.

کریمی روز گذشته و در جریان دور مقدماتی با اقتدار مقابل تمامی رقبای خود به برتری رسید و به عنوان اولین فینالیست کشتی ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ نام گرفت تا شاهد طلسم شکنی کشتی گیر فنی و با اخلاق تیم‌ملی باشیم.

کریمی انگیزه بالایی برای رسیدن به پیروزی در این مبارزه دارد و بدنبال گرفتن انتقام شکست سال گذشته در نیمه نهایی رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ مجارستان است.

طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، رقابت‌های فینال و رده بندی اوزان ۷۰، ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم و مراسم اهدای مدال‌ها از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و کشتی‌گیران به ترتیب از اوزان کم به بالاتر به روی تشک می‌روند.

با این اوصاف کشتی علیرضا کریمی در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم برابر حریف آمریکایی حدود ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و قرار است بصورت زنده نیز از سیما پخش شود.

پیش از کریمی، یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌رود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir