حرف‌های امیرقلعه‌نویی درباره ذوب‌آهن و منصور ابراهیم‌زاده باعث شده تا این مربی با دانش فوتبال در مقابل او در صدد پاسخگویی برآمده و به نوعی پاسخ حرف‌هایش را بدهد.
 

به گزارش ایلنا، با آنكه رقابت‌های هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از عصر امروز آغاز خواهد شد، اما هنوز حواشی مربوط به دیدار دربی اصفهان پایان نیافته است.

همه آنهایی كه خاطرات تیم ملی را در زمان سرمربی‌گری امیرقلعه‌نویی به یاد دارند، خوب می‌دانند كه در آن تیم منصور ابراهیم‌زاده به لحاظ فنی حرف اول و آخر را می‌زد و به معنای واقعی یك كمك خوب برای او بود.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به ادعاهای امیرقلعه‌نویی و حرف‌هایی كه او این جا و آن جا به زبان آورده است، مدت‌ها بود كه دوست نداشتم صحبتی رسانه‌ای داشته باشم، چرا كه می‌خواستم همه فكر و ذكرم به تیم خودم باشد. اما حرف‌های بعد از بازی با سپاهان و موضع‌گیری‌های آقای قلعه‌نویی باعث شد تا پس از چند روز سكوت حرف‌هایم را به شما بگویم.

واقعیت امر این بود كه با حضور آقای قلعه‌نویی در سپاهان دربی امسال با تمامی دربی‌های سال گذشته اصفهان فرق می‌كرد. چرا كه امسال تیم فوتبال سپاهان به جای اینكه یك تیم فنی باشد، یك تیم فیزیكی است و ما هم مجبور بودیم با این تیم فیزیكی فوتبالی شبیه آنها بازی كنیم. در آن بازی همه دیدیم و دیدید كه ما هر گاه توپ را روی زمین آوردیم، از آنها موفق‌تر نشان دادیم و توانستیم برتری نسبی خودمان را به آنها تحلیل كنیم.

ابراهیم‌زاده در خصوص انتقاداتی كه امیرقلعه‌نویی در خصوص تاكتیك پرتاب اوت‌های دستی بلند در ذوب‌آهن به دفعات یادآور شده است گفت: اگر این ادعا صحت هم داشته باشد، این نشان از برتری ما در آن دیدار، چرا كه پرتاب‌های اوت‌دستی بلند در صورتی موثر هستند كه از منطقه یك سوم دفاعی حریف انجام شده باشند،‌پس با توجه به این مسئله سرمربی تیم سپاهان به نوعی برتری ما در آن دیدار یادآور شده‌اند. اما حرف دیگری كه باید در این جا بگویم این است كه در تیم سپاهان مگر حاج صفی اوت‌دستی‌های بلند را برای این تیم پرتاب نمی‌كند. اصلا این تاكتیك كه به هجومی‌تر شدن یك تیم كمك می‌كند، مگر چه اشكالی دارد كه بعضی‌ها از آن به عنوان یك اشكال یاد می‌كنند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در ادامه گفت: فوتبالی كه دو تیم اصفهانی ارائه دادند، نسبت به سال‌های گذشته به هیچ وجه قابل قبول نبوده و ما باید برای بازی برگشت به دنبال راهكارهای جدید باشیم.

ابراهیم‌زاده گفت: اگر سپاهانی به تعبیر خودشان موقعیت گلزنی داشتند، ما هم اگر از آنها بیشتر موقعیت گل در آن بازی نداشتیم،‌كمتر هم نداشتیم. پس در این خصوص هم آنها برتری خاصی نسبت به ما نداشتند.

ابراهیم‌زاده درباره میزان آمادگی تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای حضور قدرتمند در این بازی‌ها از هر نظر آماده هستیم و شما خواهید دید كه ما با آن بازی‌ها با جدیت تمام آغاز و به پیش خواهیم برد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره بازی امروز تیمش با شاهین بوشهر در بوشهر گفت: ما از حریف خودمان شناخت بسیار خوبی داریم و بر اساس همان شناخت و وظایفی كه برای بازیكنان خود تعریف كرده‌ایم با انگیزه كسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir