مهدی فیاض نژاد هوادار سپاهان که پرچم سپاهان را بر روی دوش خود داشت، سوار بر موتور به همراه دو تن از دوستانش با یک وانت نیسان برخورد کرده و در این تصادف جان خود را از دست داد .
 
به نقل از گل ، جاده فولادشهر اصفهان دیروز و پس از بازی سپاهان مقابل استیل آذین آبستن حادثه ای تاسف بار بود. سه هوادار تیم فوتبال سپاهان که پس از شکست تیم محبوبشان سپاهان در حال بازگشت از فولادشهر به اصفهان بودند در اتوبان فولادشهر- اصفهان با سانحه تصادف روبرو شدند و متاسفانه یکی از آنها در دم جان باخت.

مهدی فیاض نژاد هوادار سپاهان که پرچم سپاهان را بر روی دوش خود داشت، سوار بر موتور به همراه دو تن از دوستانش با یک وانت نیسان برخورد کرده و در این تصادف جان خود را از دست می دهد. علاوه بر وی، پزشکان بیمارستان الزهرای اصفهان تصمیم به قطع پای سجاد فرزندی دیگر سرنشین موتور می گیرند، سجادی که هم اکنون در حالت کما قرار دارد. فرزاد مختاری دیگر سرنشین موتور هم با شکستگی از چند ناحیه مواجه شده است.

 گفتنی است این حادثه در اتوبان حادثه خیز فولادشهر- اصفهان رخ داده است که اگر هرچه زودتر مسوولین اصفهانی فکری به حال کاهش ترافیکی این اتوبان اصفهان نکنند، این حوادث تاسف بار کاهش نخواهد یافت. باشگاه سپاهان هم بلافاصله پس از این حادثه از تمامی هوادارانش خواست در مراسم خاکسپاری و ترحیم هوادار تیمشان حضور به هم رساند، ضمن اینکه این باشگاه درصدد برگزاری مراسمی شکوهمند برای مرحوم مهدی عزیز است.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com