بعد از آنکه کاشانی اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومانی را برای برزیلی‌های پرسپولیس تایید کرد، سوژه دوم قراردادها علنی شد.
  
به نقل از خبر آنلاين ، «طبق قرارداد موجودی که برای این دو بازیکن در باشگاه وجود دارد، مبلغ 800 هزار دلار برای هرکدام از آنها به مدت دو سال مکتوب شده است که جمعاً باشگاه پرسپولیس برای دو فصل یک میلیون و 600 هزار دلار برای این دو بازیکن برزیلی هزینه می‌کند. به هر حال زمان بسته شدن تیم نبودم و نمی‌دانم چه مسائلی وجود داشته است اما این قرارداد مکتوب بوده و باشگاه به این مقدار متعهد شده است.»
حبیب کاشانی در حلقه خبرنگاران، تیتر اصلی صبح چهارشنبه روزنامه خبر را تأیید می‌کند. گزارشی که پرده از ابهام مالی در دوران مدیریتی عباس انصاری‌فرد برداشته بود. کاشانی و مردانش که پس از در دست گرفتن دفتر باشگاه، به بررسی ریز به ریز قرارداد‌ها مشغول شده‌اند در این جست و جو‌ها پی به شکاف مالی در ارقام ثبت شده در باشگاه و آنچه تا پیش از این رسانه‌ای شده است برده‌اند.
کاشانی قرارداد بازیکنان برزیلی را به عنوان نمونه‌ای آشکار از این اتفاقات در جمع خبرنگاران مطرح می‌کند و با این کنایه که: «همه شما می‌دانید این اتفاق آیا به صلاح تیم بوده و چنین هزینه گزافی آیا باید به تیم تحمیل می‌شده است؟» از این ماجرا می‌گذرد و سراغ سوژه‌های دیگر بازی سایپا و تیمش می‌رود.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir