مسئولان صداوسیما پس ازاطلاع از قيمت‌ حق ‌پخش بازی‌های جام جهانی نیجریه منتظر نزديك‌شدن به مسابقات ماندند تا آن را با قيمتی كمترخريداری كنند.


به نقل از گل ، اما گویا نیجریه‌ای ها به هیچ‌وجه حاضرنشده‌اند قیمت اولیه‌شان را پایین بیاورند و این مسابقات با وجود پخش زنده در 40 كشور جهان، در ایران به عنوان یكی از كشورهای حاضر دراین رقابت‌ها پخش نخواهد شد.

جالب آنكه دراین میان حتی كشورهای كوچك و شبكه‌های خصوصی هم موفق به خرید امتیاز این بازی‌ها كه به‌نظر نمی‌رسد قیمت خیلی‌ بالایی هم داشته باشد شده‌اند اما تلویزیون دولتی ایران با وجود حضور تیم ملی كشورمان در جام جهانی نوجوانان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت عمل می‌كند.  مهدی هاشمی، تهیه‌كننده برنامه فوتبال برتر كه به نوعی درتمام پخش‌مستقیم بازی‌هایی كه یك طرف آن تیم‌های ایرانی حضوردارند هم دست اندرکار است در این باره می‌گوید:« ما ازخیلی‌وقت پیش كارهای مربوط به خریداری این مسابقات را انجام داده‌ایم اما نیجریه‌ای‌ها به هیچ‌وجه از قیمت پیشنهادی‌شان كوتاه نمی‌آیند. البته تلاش‌های ما همچنان ادامه دارد و ما امیدواریم كه به زودی حق‌پخش این بازی‌ها را بگیریم.»

 هاشمی درباره اینكه پس آن 40 كشور دیگر چطور بی‌هیچ مشكلی این بازی‌ها را خریداری كرده‌اند هم درجمله‌ای كوتاه اما جالب می‌گوید:« آنها وضعشان خوب است اما ما از این پول‌ها نداریم.»

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com