پرسپولیس با شکست تراکتورسازی به صدر جدول نزدیک‏تر شد.

به گزارش آرین اسپورت، بدون شک تراکتور تیم برتر نیمه نخست بود و شاگردان کمالوند با دوندگی بی امان در این نیمه بازیکنان پرسپولیس را در نیمه زمین خودشان حبس کرده بودند. اگر امیر محبی و محمد ابراهیمی کمی در نواختن ضربات آخر خود دقت می‏کردند، تراکتورسازی می‏توانست با گل نیمه اول را به پایان برساند اما این اتفاق نیفتاد تا در نیمه‏ای که سرخپوشان پایتخت اصلاً خوب کار نکردند بدون دریافت گل به رختکن بروند.

اما پرسپولیس هرچه در نیمه اول خوب بازی نکرد، در نیمه دوم جبران کرد و در نتیجه‏گیری هم عالی عمل کرد. در این نیمه زلاتکو کرانیکار با تعویض‏هایی که انجام داد روند بازی را به سود تیمش تغییر داد و شاگردان وی دو گل هم زدند تا دومین برد متوالی خود را در ورزشگاه آزادی جشن بگیرد. ابتدا " مجتبی زارعی " در دقیقه 67 روی یک رفت و برگشت درون محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد و با شوت زمینی و روی اشتباه رودباریان دروازه حریف را باز کرد. در ادامه پرسپولیس باز هم به گل رسید و این‏بار " حوار ملامحمد " هافبک عراقی این تیم روی ضد حمله سریع با رودباریان تک به تک شد و با ضربه چیپ گل دوم تیمش را به ثمر رسید. در دقایق پایانی بازی نیز " خیرخواه " یار تعویضی تراکتور یکی از گل‏های خورده را جبران کرد اما در نهایت قرمزهای پایتخت این بازی حساس و نفسگیر را به سود خود پایان بردند.

مهمترین نکته این بازی، حضور پرشور هواداران تراکتور در ورزشگاه بود که چیزی حدود 15 هزار تماشاگر تبریزی از نزدیک بازی تیم محبوبشان را تماشا کردند.

 

پرسپولیس 2-1 تراکتورسازی

ورزشگاه: آزادی تهران، 55 هزار نفر

گل: مجتبی زارعی 67، حوار ملامحمد 86(پرسپولیس) فرهاد خیرخواه 90+2(تراکتور)

کارت زرد: وسلی، زارعی، ملامحمد(پرسپولیس) اکرامی، محبی(تراکتور)

داور: هدایت ممبینی

 

ترکیب پرسپولیس: معمارزاده، مجتبی شیری، باقری‏ها، حیدری، محمد، کلاه‏کج(69 مهدی شیری)، تیاگو، بائو(46 بادامکی)، حوارملا محمد، زارعی، وسلی(54 نوروزی)

سرمربی: زلاتکو کرانیکار

 

ترکیب تراکتورسازی: رودباریان، میرشفیعیان، نصرتی، اکرامی، ترشیز، پولادی، کیانی، لئوناردو پیمنتا، محبی(90 ابراهیم‏زاده)، ابراهیمی(76 خیرخواه)، اولروم(69 کرار جاسم)

سرمربی: فراز کمالوند
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ariensport.com