حضور پرتعداد تماشاگران و هواداران تیم تراکتورسازی در ورزشگاها آزادی را می توان شاخص ترین اتفاق دیدار تیم های سرخ پوش تهرانی و تبریزی عنوان کرد.

به گزارش سایت فوتبال 3، حواشی دیدار پرسپولیس تهران- تراکتورسازی تبریز در زیر می‌آید:

* پیش از آغاز مسابقه حبیب کاشانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به همراه فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نزد هواداران دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز رفته و با اهدای دسته گل به ابراز احساسات آنها پاسخ گفتند.

* در طول نیمه اول این دیدار هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی با شور و حرارت خاص و یکصدا تیم محبوب خود را بدون وقفه تشویق کردند. آنها با شعارهایی به زبان های آذری و فارسی تیمشان را تشویق به ارائه بازی بهتر مقابل سرخپوشان تهران می کردند

* پیش از آغاز بازی به همت کمیته فرهنگی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به مناسبت ایام ولادت امام رضا(ع) از بلند گوهای ورزشگاه مولودی پخش شد.

* هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در اقدامی هماهنگ که از زمان اعلام فهرست بازیکنان پرسپولیس پشت به ورزشگاه کرده و با سر و صدای زیاد تشویق های هواداران تیم سرخپوش تهرانی را کور کردند.

* حبیب کاشانی دقایقی قبل از آغاز مسابقه حلقه گل برگردن حسن رودباریان و محمد نصرتی انداخت.

* نصرتی قبل از ورود به زمین به سمت تماشاگران پرسپولیس گل پرتاب کرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به احمدرضا عابدزاده، علیرضا حقیقی، علیرضا محمد ، حمیدرضا علی عسگر و علیرضا میرشفیعیان بازیکنان تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی حواله سفر به مشهد مقدس اهدا شد. این اقدام به مناسبت فرا رسیدن ایام ولاد حضرت امام رضا(علیه السلام) و داشتن نام رضا صورت گرفت.

* در دقایق پایانی نیمه اول کادر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی که اعتقاد داشت خطای پنالتی روی مهاجم این تیم نادیده گرفته شده به شدت نسبت به نظر داور اعتراض کرد.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی چهره هایی آشنایی چون كریم باقری ، حبیب کاشانی ، ناصر شفق، محسن خلیلی، افشین قطبی و ... حضور داشتند.

* در جایگاه ویژه خبرنگاران ورزشگاه آزادی تعدادی از خبرنگاران تبریزی نشسته بودند که همچون هواداران تراکتورسازی با حرارت بازی تیم محبوبشان را دنبال می کردند و ابراز احساسات آنها با اعتراض برخی از خبرنگاران تهرانی مواجه شد که سکوت این خبرنگاران آذری را در ادامه بازی بدنبال داشت.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: football3.ir