کاپیتان پرسپولیس گفت: در بازی مقابل تراكتورسازی با هماهنگی با سرمربی به میدان نرفتم.

به گزارش فارس، كریم باقری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار با تراكتورسازی و شایعاتی مبنی بر دلایل بازی نكردنش در این دیدار اظهار داشت: قبل از بازی 4 ساعت در بیمارستان بودم. متأسفانه حرف‌هایی زده شد مبنی بر اینكه من نمی‌خواستم در این دیدار برای پرسپولیس به میدان بروم در حالی كه به هیچ وجه این موضوع صحت نداشت و با هماهنگی با كرانچار به میدان نرفتم.

باقری تأكید كرد: اگر در این بازی به میدان می‌رفتم امكان داشت جای بازیكنی را پر كنم كه روز گذشته بازی خوبی انجام داد. عده‌ای عادت به انجام این كار دارند اما بهتر است با این حرف و حدیث‌ها بی‌حهت من را زیر سئوال نبرند.

كاپیتان پرسپولیس در مورد تراكتورسازی گفت: خوشحالم كه فوتبال تبریز به جایی رسیده كه تیمی از این شهر این گونه خوب و منطقی بازی می‌كند. آنها خطرهای زیادی روی دروازه ما خلق كردند.

وی ادامه داد: روزهای خوش این تیم فرا می‌رسد، زیرا آنها ثابت كرده‌اند تیمی هجومی هستند و برای حضور در بالای جدول پتانسیل بالایی دارند. امیدوارم آنها قدر مردم تبریز را بیشتر بدانند.

باقری خاطرنشان كرد: پرسپولیس روند صعودی پیدا كرده و این روند متوقف شدنی نخواهد بود.

پرسپولیس با پیروزی 2 بر یك مقابل تراكتورسازی در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران 23 امتیازی شد و در مكان چهارم جدول ایستاد و تراكتورسازی با این شكست با 17 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت.

 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com