به دنبال پخش شایعاتی مبنی بر دلالی کادر فنی تیم ملی در دعوت از بازیکنان و اخاذی از بازیکنان و به اصطلاح فروش پیراهن تیم ملی، افشین قطبی در این رابطه گفت...

به گزارش ایسنا، به دنبال پخش شایعاتی مبنی بر دلالی کادر فنی تیم ملی در دعوت از بازیکنان و اخاذی از بازیکنان و به اصطلاح فروش پیراهن تیم ملی، افشین قطبی در این رابطه گفت: من در تمام طول مدتی که در ایران و در تیم ملی کشورمان کار کردم با صداقت و درستی عمل کرده‌ام و هموطنانم در مورد من قاضی عادل بوده و هستند و من امانت دار بوده و هستم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: من در دعوت از بازیکنان تیم ملی ملاکم نام ها و باشگاه‌ها نیست و بر اساس معیارهای بین المللی بهترین بازیکنان را به تیم ملی دعوت خواهم کرد.

وی در پایان گفت: این افترا و اتهام دلالی مبنی بر فروش پیراهن تیم ملی و اخاذی از بازیکنان بسیار سنگین است و من ازمقامات فدراسیون فوتبال می خواهم که تا آخرین لحظه پیگیر این موضوع بوده واز طریق مراجع قانونی، کسانی را که نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی انجام می دهند، به جامعه فوتبال معرفی کنند تا شایعه پراکنان که به فضای فوتبال ایران ضربه می‌زنند از فوتبال کنار روند و برخورد قانونی با آنها انجام شود.

 
  
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir