احمدرضا عابدزاده بار دیگر به حبیب کاشانی تاخت.

 

احمد‌رضا عابد‌زاده صبح دیروز ابلاغیه تهیه شده باشگاه مبنی بر حضور در تمرینات تحت نظر علی دایی را نپذیرفت و از دریافت آن خودداری کرد.

 عابد‌زاده گفت: مرا اخراج کردند و حالا هم اگر خواهانم هستند باید شرح وظایفم را مشخص و حکم صادر کنند، باید حکم بدهند تا بدانم چکاره هستم، البته یک آقای موقتی در صدد آزار من است ولی به خاطر داشته باشد من دائمی هستم و به او می‌گویم بچرخ تا بچرخیم!

عابد‌زاده ادامه داد: جای برخی‌ها در ورزش نیست و این دسته افراد دیر یا زود از بدنه ورزش جدا خواهند شد، ای کاش در این چند ماه حضور موقت‌شان با اعصاب و آبروی خاک خورده‌های ورزش بازی نمی‌کردند.

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: من علاقه‌مند به خدمت هستم و مسئولان باشگاه می‌گویند باید همراه تیم باشم ولی مانده‌ام چرا نام مرا در لیست مسافران تیم به تبریز برای بازی امروز قرار ندادند یا برای اردوی سوم فروردین آماده همراهی پرسپولیس هستم با این حال یقین داشته باشید 14 فروردین برای بازی پرسپولیس و سایپا یک ساعت قبل از شروع بازی به استادیوم آزادی می‌روم، آن هم تک و تنها اما آقایان می‌توانند با لشکرشان تشریف بیاورند و خیالشان راحت باشد که عابد‌زاده خداوند را دارد و از نفوذ و کار‌های خاص! کسی نمی‌ترسد.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:khabaronline.ir