اولین دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر از ساعت 19:50 دیروز در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 25 هزار تماشاگر برگزار شد.
 

كریم انصاری‌فر در دقیقه 7 و مهدی خیری در دقیقه 47 برای سایپا گلزنی كردند.
محسن خلیلی در دقیقه 40 یك ضربه پنالتی را برای پرسپولیس از دست داد و ضربه او را ابراهیم میرزاپور مهار كرد.
بازیكنان پرسپولیس چندین فرصت خوب گلزنی را در این دیدار از دست دادند.
محسن تركی داور مسابقه به سپهر حیدری و مجتبی زارع از پرسپولیس و رضا خالقی‌فر،كریم انصاری‌فرد و ابراهیم میرزاپور از سایپا كارت زرد نشان داد.
با این شكست پرسپولیس همچنان با 50 امتیاز و یك بازی بیشتر نسبت به استقلال در مكان سوم جدول قرار دارد و سایپا 38 امتیازی شد و با سه رده صعود موقتا به مكان هشتم صعود آمد.
پرسپولیس پیش از این مسابقه با 5 برد متوالی در لیگ برتر و 2 پیروزی در جام حذفی در 7 مسابقه متوالی با مربیگری دایی به برتری رسیده بود و در هفته بیست و نهم لیگ نیز در انزلی برابر ملوان با نتیجه تساوی یك بر یك متوقف شده بود.
این دومین باخت سرخپوشان تهرانی با سرمربیگری علی دایی است، پیش از این پرسپولیس با دایی 4 بر یك برابر شاهین بوشهر شكست خورده بود.

تركیب پرسپولیس
علیرضا حقیقی، باقری‌ها، سپهر حیدری، ابراهیم شكوری، علیرضا محمد، فراگو تیاگو، عادل كلاه كج( از دقیقه 56 میثم بائو)، محمد منصوری( از دقیقه 55 مجتبی زارع)، كریم باقری، هادی نوروزی(از دقیقه 75 حمید علی عسگر) و محسن خلیلی

تركیب تیم سایپا
ابراهیم میرزاپور، سید حسین حسینی( از دقیقه 75 مجید ایوبی)، سعید یوسف‌زاده، مرتضی ابراهیمی، رضا محمودی، داریوش یزدانی، ابراهیم صادقی، رضا خالقی‌فر، امین منوچهری( از دقیقه 70 امید شریفی‌نسب)، مهدی خیری( از دقیقه 88 علی زینالی) و كریم انصاری فر
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:farsnews.com