برای تماشای نخستین دیدار از هفته سی ام لیگ برتر تماشاگران ویژه ای چون...


برای تماشای نخستین دیدار از هفته سی ام لیگ برتر تماشاگران ویژه ای چون احمد رضا عابدزاده، افشین قطبی، پیت بیوتر به ورزشگاه آزادی آمده بودند. در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی همچنین میثاق معمارزاده ، محمد پروین، و دیگر بازیکنان پرسپولیس که جایی در فهرست این تیم نداشتند حاضر بودند
.

* پیش از آغاز مسابقه  مربیان پرسپولیس با دسته گل به سمت نیمکت سایپا رفتند. روبوسی محمد مایلی کهن با علی دایی از اتفاقات جالب توجه پیش از اغاز مسابقه بود. جدال لفظی این دو که تا چندی پیش به محاکم قضایی نیز کشیده بود با تقابل دوستانه آنها در ورزشگاه آزادی به روابطی گرم تبدیل شد.

* محمد مایلی کهن دسته گلی را که از مربیان پرسپولیس دریافت کرده بود به سمت هواداران پرسپولیس برد و پس از تعظیم به هواداران این تیم دسته گل را به سمت آنها پرتاب کرد.

* پس از آنکه سپهر حیدری ، ابراهیم شکوری، عادل کلاه کج، محسن خلیلی و میثم بائو برای ادای احترام سمت نیمکت تیم فوتبال سایپا رفتند تمامی بازیکنان این تیم در کنار نیمکت پرسپولیس حضور یافتند و از علی دایی رخصت حضور در میدان گرفتند.

* پیش از آغاز مسابقه علی دایی به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* جمعی از هواداران و اعضای باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز مسابقه نماز مغرب و عشا را پشت حبیب کاشانی سرپرست باشگاه اقامه کردند.

* کاشانی در زمان خروج از نمازخانه ورزشگاه آزادی با سئوالات خبرنگاران مواجه شد و در همین زمان نتوانست گل اول سایپا را ببیند.

* کریم انصاری فرد مهاجم گلزن تیم سایپا پس از گشودن دروازه پرسپولیس به جهت احترام به علی دایی شادی نکرد.

* مربیان تیم فوتبال سایپا که همیشه نسبت به آنچه در زمین مسابقه می گذرد معترض هستند این بار پس از اعلام پنالتی به سود تیم پرسپولیس اعتراض نکردند.

* پس از آنکه در دقیقه 37 داور به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کرد هواداران این تیم به شدت کریم باقری را تشویق کردند و از او خواستند که ضربه پنالتی را بزند این در حالی بود که محمد منصوری برای زدن پنالتی اعلام آمادگی کرده بود اما در نهایت را ضربه محسن خلیلی زد و گل نشد.

* ابراهیم میرزاپور چهره ویژه بازی پس از مهار پنالتی تماشاگران پرسپولیس به شدت علیه این بازیکن شعار دادند تا از محسن خلیلی و دیگر مهاجمان تیمشان می خواستند دروازه سنگربان پیشین تیم ملی را باز کنند.در این بین گاهی هم هواداران معترض پرسپولیس نسبت به نحوه بازی تیم سایپا اعتراض کردند و این تیم را به ارائه  ضد فوتبال محکوم می کردند.

* میرزاپور با وجود بی مهری و توهین های تماشاگران پرسپولیس در زمان خروج از میدان و رفتن به رختکن در بین دو نیمه آنها را با حرکت دست تشویق می کرد.

* در دقایق پایانی مسابقه كه شكست 2 بر صفر پرسپولیس برابر سایپا قطعی شد طرفداران پرسپولیس با سردادن شعار‌هایی اردوی تداركاتی این تیم در دوبی را زیر سوال بردند و عامل این باخت را برپایی اردویی در دوبی دانستند.

* افشین قطبی سرمربی تیم ملی نیز در ورزشگاه حضور داشت و این مسابقه را از نزدیك نظاره كرد.

* احمدرضا عابدزاده كه از سوی علی دایی از پرسپولیس كنار گذاشته شد امروز در ورزشگاه حاضر شد و از سوی تماشاگران پرسپولیس به شدت تشویق شد.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:ariensport.com