دیدار حساس تیم های ابومسلم و تراکتورسازی درحالی در دقیقه 64 با نیمه کاره گذاشتن مسابقه از سوی تیم تراکتورسازی همراه شد که...
 
 دیدار حساس تیم های ابومسلم و تراکتورسازی درحالی در دقیقه 64 با نیمه کاره گذاشتن مسابقه از سوی تیم تراکتورسازی همراه شد که مسئولان و کادرفنی تیم تراکتورسازی تغییر داور مسابقه آنهم شب قبل از این بازی را عامل تصمیم قهری خود عنوان کردند.
درهمین حال احمد بهروان نایب رئیس کمیته داوران، فوت یکی از بستگان محمود رفیعی شب قبل از مسابقه و شرایط روحی نامناسب این داور را علت تغییر داور دیدار ابومسلم و تراکتورسازی آنهم شب قبل از مسابقه عنوان کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اکثر داوران فوتبال کشوربرای قضاوت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ایران حضور نداشتند کمیته داوران برای انتخاب داور جایگزین از موجودی داوران خود استفاده کرد و یوسف بخشی زاده که از داوران بین المللی فوتبال کشور است را برای قضاوت این دیدار حساس انتخاب کرد.
بهروان در پایان با غیرمنطقی توصیف کردن اقدام تیم تراکتورسازی درنیمه کاره گذاشتن مسابقه  با ابومسلم اظهار داشت: دوره این گونه تصمیمات احساسی درفوتبال تمام شده و چنین اعمالی خوشایند فوتبال ما نبوده و نیست. 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com