دیدار تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و راه‌آهن شهرری در هفته سی‌ام رقابتهای لیگ برتر در شرایطی روز یکشنبه برگزار شد که برخی افراد ناشناس در تماس با چند بازیکن راه اهن...

دیدار تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و راه‌آهن شهرری در هفته سی‌ام رقابتهای لیگ برتر در شرایطی روز یکشنبه برگزار شد که برخی افراد ناشناس در تماس با چند بازیکن راه اهن با ارائه پیشنهاد میلیونی خواستار کارشکنی و کم فروشی آنها در دیدار با شاهین شدند
.

چند روز قبل از برگزاری این دیدار یکی از بازیکنان راه آهن در محل تمرین این تیم نزد مهدی تارتار می رود و پرده از تماس برخی افراد ناشناس با وی برمی دارد و عنوان می کند که فرد تماس گیرنده به او پیشنهاد داده است در دیدار برابر شاهین بوشهر کارشکنی کند.

این بازیکن از ارائه پیشنهاد 15 میلیون تومانی از سوی فرد ناشناس خبر می دهد و سرمربی راه آهن را در جریان این اتفاق مشکوک قرار می دهد.

ماجرای پیشنهاد افراد ناشناس به بازیکنان راه آهن به همین جا ختم نمی شود و ساعت 23 شنبه شب نیز فرد ناشناس در شرایطی با اتاق یکی دیگر از بازیکنان ارتباط تلفنی برقرار می کند که مسئولان باشگاه راه آهن تلفن های همراه بازیکنان را جمع آوری کرده بودند.

این فرد ناشناس در تماس با این بازیکن که از مردان ثابت و تاثیرگذار راه آهن بوده پیشنهاد دادن شماره حساب را می کند تا فردا مبلغ مورد نظر به حسابش واریز شود. این پیشنهاد مالی نیز بین 10 تا 15 میلیون تومان بوده است.

این بازیکن نیز مهدی تارتار را در جریان تماس فرد ناشناس قرار می دهد و عنوان می کند که تا حدودی با شگرد این افراد آشنایی دارد.

پس از این تماس مسئولان باشگاه برای ردیابی شماره فرد تماس گیرنده با پذیرش هتل ارتباط برقرار می کنند اما سیستم مکالمات هتل دلوار به گونه ای است که قابلیت نمایش شماره های تماس گیرنده را ندارد.

به همین خاطر صورتجلسه ای با همین محتوا تهیه می شود تا در صورت شکایت مسئولان باشگاه راه آهن به مراجعه قضایی مورد استفاده قرار گیرد.

علی نیکجو سرپرست تیم فوتبال راه آهن در نشست صبح روز یکشنبه مسئولان برگزاری دیدار با شاهین بوشهر آنها را در جریان این اتفاق قرار می دهد و ماجرا را برای ناظر فدراسیون فوتبال نیز تشریح می کند.

هرچند این تماس ها قبل از دیدار با شاهین بوشهر صورت گرفته است اما مسئولان باشگاه راه آهن اعتقاد دارند تماس ها ارتباطی با بوشهری ها ندارد.

دیدار تیم های فوتبال شاهین بوشهر و راآهن شهرری در هفته سی ام رقابتهای لیگ برتر روز یکشنبه با برتری 3 بر 1 شاهین در بوشهر به پایان رسید.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:ariensport.com