در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که توسط سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال منتشر شده است، تیم ذوب آهن اصفهان با ...
 
در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (دوشنبه) توسط سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال منتشر شده است، تیم ذوب آهن اصفهان با 101 پله صعود در مکان صد و هفتاد و دوم قرار گرفت.
در این رده بندی دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز با توجه به عملکرد درخشان اخیر خود در این رقابت ها صعود قابل توجهی داشته اند به طوریکه سپاهان دیگر تیم اصفهانی با صعود چشمگیر 67 پله ای، رده دویست و بیست و دوم را به خود اختصاص داده.
به گزارش ایلنا، در این رده بندی 2 نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز با توجه به عملکرد درخشان اخیر خود در این رقابت ها صعود قابل توجهی داشته اند به طوری که سپاهان دیگر تیم اصفهانی با صعود چشمگیر 67 پله ای، رده دویست و بیست و دوم را به خود اختصاص داده و تیم استقلال تهران با 99 پله صعود در رده دویست و سی و پنجم جای گرفته است.اما در همین رده بندی باشگاه پرسپولیس تهران در بین تیم های ایرانی بیشترین سقوط را نشان می دهد و با 79 پله سقوط نسبت به دوره قبل در رده سیصد و بیست و پنجم جهان ایستاده است.
بر اساس اعلام سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، باشگاه بارسلونا اسپانیا همانند دوره قبل همچنان صدرنشین است و تیم های استودیانتس آرژانتین و وردربرمن آلمان در رده های بعدی قرار دارند.
ترتیب 10 باشگاه برتر فوتبال در تازه ترین رده بندی جهانی به شرح زیر است:
1. بارسلونا (اسپانیا)
2. استودیانتس (آرژانتین)
3. وردربرمن (آلمان)
4. چلسی (انگلیس)
5. منچستریونایتد (انگلیس)
6. هوریزونته (برزیل)
7. شاختار دونتسک (اوکراین)
8. آرسنال (انگلیس)
9. آاس رم (ایتالیا)
10. بایرن مونیخ (آلمان)

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:ilna.ir