شكایتنامه ناصرشفق از رئیس كمیته داوران به شرح زیر است...
 
ریاست محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جناب آقای دکتر شریفی با سلام و عرض ادب به استحضار شما می رساند در اجرای برنامه ۹۰ روز دوشنبه مورخه 88/1/16  آقای مسعود عنایت رییس محترم کمیته داوران در رسانه ملی و برنامه زنده هنگام گفتمان مطالبی را اعلام داشتند که لازم است جهت روشن شدن اذهان عمومی مطالب گفته شده را به اثبات برسانند.
۱- کشیدن تیم به بیرون از زمین بودار بوده که بعدا ثابت خواهد شد
۲- در این کار شیطنتی و از روی عمد بوده و احساسی نبوده
۳- برای تیمی که هشتاد هزار نفر تماشاگر دارد نبایستی مدیرعاملی منصوب شود که احساسی باشد باشگاه تراکتورسازی شکایت خود را از آقای عنایت بابت اظهار مطالب فوق اعلام می دارد.
جناب آقای شریفی همانطوری که آقای عنایت اظهار داشته اند مساله بودار بودن را بایستی اثبات کنند و اگر شیطنتی بوده اعلام نمایندکه توسط چه کسی یا کسانی این شیطنت صورت گرفته است و نهایتا اگر نامبرده مسول تعیین مدیران عامل است این موضوع را به باشگاه ها اعلام نماید تا آقای عنایت با حفظ سمت مسولیت کمیته داوران این مسولیت را نیز عهده دار شود.
دستور بفرمایید نسبت به موضوعات اعلام شده رسیدگی شود و آقای عنایت موضوعات مطرح شده را به اثبات برساند . در غیر این صورت باشگاه حق شکایت از نامبرده را به مراجع قضایی را برای خود محفوظ می دارد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی ، ناصر شفق

 

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:goal.com