صبح سه شنبه سازمان تربیت بدنی در اقدامی غافلگیر کننده درب آکادمی ملی المپیک را بست.

بستن درب آکادمی ملی المپیک صبح سه شنبه  و پیش از آغاز ساعت رسمی کار کارکنان این مجموعه انجام شد. وی ادامه داد: طبق قانون صد درصد سهام شرکت سرمایه گذاری متعلق به کمیته ملی المپیک است و ما زیر نظر مستقیم آقای علی آبادی کار می کنیم اگر قرار بود تصمیمی در این مورد گرفته شود باید با دستور کتبی ایشان انجام می شد. این مقام مسئول بازگشت علی آبادی به کشور را لازمه اتخاذ تصمیم در این مورد عنوان کرد.
گفته می‌شود افرادی که اقدام به پلمپ درب آکادمی ملی المپیک کرده‎اند از طرف حراست سازمان تربیت بدنی مامور به انجام این کار بوده‎اند اما هنوز علت اقدام آنها اعلام نشده است. کارمندان آکادمی ملی المپیک که به هنگام مراجعه به محل کار خود با درب‎های بسته روبرو شده‌اند، مقابل درب این مجموعه تجمع کرده‎اند.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی  ادامه داد این اقدام در غیاب مهندس علی آبادی انجام گرفت و از قبل طراحی شده بود و به این ترتیب ماهیت خصوصی و غیردولتی زیر سوال رفت. 
و در مجموع این امر دخالت در کار کمیته ملی المپیک محسوب می شود و در مجموع امیدوارم با کنترل اوضاع این قضیه هر چه زودتر حل و فصل شود.
البته بهرام افشارزاده، در خصوص مشکلی که مقابل درب ورودی آکادمی ملی المپیک رخ داد،اظهار داشت: مسئولان مجموعه ورزشی انقلاب برای جلوگیری از تجمع، ترافیک و شلوغی در داخل محوطه آکادمی و مجموعه، اقدام به ساخت پارکینگی با گنجایش بالا در کنار سالن هندبال نموده اند که از این پس تمامی مراجعین و کارمندان می بایست اتومبیل های خود را در آن قسمت پارک کنند.
به هر حال این اتفاق را نمی توان اتفاقی تلقی کرد و شاید به نوعی فشار به علی آبادی برای ترک کمیته ملی المپیک باشد!


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:jahannews.com