پس از بررسی گزینه های مختلف از سوی افشین قطبی و ارزیابی عملکرد برخی از مربیان داخلی سرانجام...

 

از سوی افشین قطبی گزینه اصلی مربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان به فدراسیون فوتبال معرفی و بزودی در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.

پس از بررسی گزینه های مختلف از سوی افشین قطبی و ارزیابی عملکرد برخی از مربیان داخلی سرانجام علیرضا منصوریان هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال که مدتی نیز در ابتدای لیگ نهم هدایت تیم فوتبال پاس همدان را برعهده داشت به عنوان گزینه نهایی مربیگری تیم ملی به فدراسیون فوتبال معرفی شد.

علاوه بر منصوریان، مجید صالح دستیار منصورابراهیم زاده در تیم ذوب آهن اصفهان دیگر گزینه مطرح برای دستیاری افشین قطبی بود. ضمن اینکه یک مربی ایرانی دیگر نیز از سوی فدراسیون فوتبال به سرمربی تیم ملی معرفی شده بود که قطبی از بین این گزینه ها علیرضا منصوریان را برای دستیاری تیم ملی برگزید. 

پس از معرفی گزینه مورد نظر قطبی به فدراسیون فوتبال، قرار است هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال موضوع اضافه شدن یک مربی ایرانی به کادر فنی تیم ملی را بررسی و در این زمینه تصمیم گیری کند.

خبر دیگر از تیم ملی اینکه قرارداد منصور رشیدی مربی دروازه بانهای تیم ملی امروز نهایی شده و به علی کفاشیان ارائه خواهد شد تا وی رسما همکاری خود را با فدراسیون فوتبال آغاز کند.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:ariensport.com