در حالی که لوکابوناچیچ معتقد است برخی بازیکنانش شب قبل از دیدار با الاهلی امارات در هتل محل اقامت مس کرمان سفارش...
 
در حالی که لوکابوناچیچ معتقد است برخی بازیکنانش شب قبل از دیدار با الاهلی امارات در هتل محل اقامت مس کرمان سفارش مشروبات الکلی داده است، مدیرعامل باشگاه مس این حرکت ناشایست را رد کرد و گفت: بیان این مسائل عاقلانه نیست و می‌خواهند آرامش ما را بهم بزنند.
 هنگام تسویه حساب کاروان تیم فوتبال مس کرمان با هتل "دوست تانی" شهر دبی، اتفاقات غیر منتظره ای در لابی این هتل رخ داد. یکی از مسئولان گفت: "چنین پول‌هایی را پرداخت نمی کنم" و لوکا که بسیار ناراحت بود، با تکان دادن متوالی سرش گفت: "وقتی می شنوید بازیکن تیمتتان شب مسابقه سفارش "نوشیدنی غیرمجاز" داده، ناراحت نمی‌شوید؟".
لوکا بوناچیچ که در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش برابر الاهلی امارات با خبرنگاران ایرانی درگیر شده بود، پیش از بازگشت به ایران به سمت آنها آمد، تا به نوعی از آنها دلجویی کند و در آن هنگام بود که خبر استفاده از "نوشیدنی غیرمجاز" را به خبرنگاران داد ولی نام بازیکن متخلف را بیان نکرد.
فتح الله نژادزمانی با رد خبر استفاده بازیکنانش از "نوشیدنی غیرمجاز" آن را یک شوخی دانست و گفت: بازیکنان تیم ما اصلا اهل چنین کارهایی نیستند.
وی در توضیح صحبت خود اظهار داشت: چگونه می توان در هتلی که رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و نماینده AFC حضور دارند، یک بازیکن سفارش "نوشیدنی غیرمجاز" بدهد، به نحوی که این سفارش در پرینت هزینه‌های اتاقش ثبت شود، این مسائل اصلا عاقلانه نیست.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: در این روزها که شرایط تیم ما در جدول رده بندی لیگ برتر بسیار حساس است، بعضی‌‎ها می خواهند با بیان این مسائل آرامش تیم ما را بهم بریزند اما من بازهم تاکید می کنم، چنین مساله رخ نداده است.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش درحال حاضر خود را برای کسب 3 امتیاز حساس دیدار با سایپا آماده می کنند، تاکید کرد: کسب امتیاز کامل در 2 دیدار آینده، می تواند حضور تیم ما را در لیگ برتر قطعی کند. در این شرایط ما به آرامش نیاز داریم و نمی‌گذاریم به این راحتی آرامش تیم ما را به هم بریزند.
نژادزمانی در پایان در مورد چشم نگاری از بازیکنان این تیم که بی احترامی آشکاری به نماینده ایران بود، درحالیکه بازیکنان ذوب آهن با انجام هماهنگی‌های لازم بدون چشم نگاری وارد امارات شدند و برخورد با متخلفان این اتفاق گفت: ما پیگیر این مسئله هستیم و قطعا پس از پایان 4 بازی مهم لیگ، به این مسائل پاسخ می دهم.
تیم فوتبال مس کرمان در هفته پنجم هشتمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب گذشته در ورزشگاه شیخ راشد دبی با نتیجه 2 بر یک بازی را به الاهلی امارات واگذار کرد.
 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com